Notutekst


Specialist in de verslaglegging van management- en bestuursvergaderingen
Notutekst wil u graag van dienst zijn met schrijfwerk en denkt graag met zijn opdrachtgevers mee.
Eigenaar Geertjan Benus heeft ervaring in een grote politiek bestuurde organisatie (4.000 plus werknemers) door de gehele organisatie heen (bestuur, uitvoering en beleidsvoorbereiding).

Notutekst inhuren?
Offerte opvragen?


Uw verslaglegging door Notutekst, voor notulen en teksten
Notutekst kunt u inhuren voor:
– managementvergaderingen tegen een uurtarief
(uurtarief + 1,5 x het uurtarief voor de uitwerking );
– bestuursvergaderingen tegen een all-in tarief
(een tarief per uur, inclusief uitwerken).

U heeft met de verslaglegger/notulist know how en vaardigheid ter beschikking op het niveau van een directiesecretaresse. Voor u geldt een tarief zodanig dat uw kosten ver onder de kosten blijven die u zou hebben met de inzet van uw directiesecretaresse.

Wij werken met slimme software waardoor u de verslaglegging zeer snel op schrift kunt hebben. Wij schrijven onze bestuursverslagen doorgaans in de derde persoon, in minuten, zo compact mogelijk uitgewerkt. U kunt voorbeelden van notulen en teksten vinden via Google op het internet en op de website van Notutekst als het gaat om openbare bestuursverslagen. U kunt ook referenties vinden op deze website.

Notutekst
Voor meer informatie staat Geertjan Benus (eigenaar, notulist, verslaglegger) u graag te woord. U kunt hem bereiken onder nummer 030-2991730.
Wij zijn gevestigd in Utrecht direct tegen het centrum aan en wij kunnen snel op de locatie van de vergadering zijn.
www.notutekst.nl

B&R Productions

Al 15 jaar actief in de evenementenbranche en bekend als een innovatief technisch productiebureau. B&R Productions verzorgt licht, geluid, beeld & multimedia apparatuur, podiaverhuur en ontzorgt u van A tot Z met het full-service concept, wij regisseren samen met u het evenement van A tot Z. Door onze ruime ervaring kunnen wij u voorzien van gedegen kennis en advies.

Presentaties
Bij een presentatie is het belangrijk dat uw verhaal duidelijk overkomt en u zichtbaar bent voor de gasten. De audiovisuele middelen moeten bijdragen aan de presentatie, maar moeten niet de aandacht opeisen. Het is daarom belangrijk om passende audiovisuele techniek te gebruiken. B&R Productions heeft veel ervaring op gebied van de technische uitvoering van presentaties.

Het maakt niet uit hoeveel gasten u heeft, B&R Productions zorgt ervoor dat uw spreker voor iedereen verstaanbaar en zichtbaar is. De verstaanbaarheid van de spreker wordt mogelijk gemaakt door onze geluidsapparatuur, zoals microfoons, headsets, luidspreker, digitale mengtafels en dergelijke. Iedereen in de zaal zal de spreker optimaal kunnen verstaan. De spreker moet niet alleen op het podium goed uitgelicht zijn, maar moet ook achter in de zaal zichtbaar zijn.

Vergaderingen
B&R Productions beschikt over de juiste middelen om tijdens een vergadering iedereen op het juiste moment verstaanbaar te maken voor de overige leden van de vergadering. Daarnaast kan B&R Productions ook opnamen verzorgen van een vergadering, die vervolgens in het gewenste formaat aangeleverd kunnen worden.

Als herkenbare persoonlijke partner in de entertainment en productie industrie zijn wij aan te spreken op onze kernwaarden:
* Innovatief * Integer * Teamspeler * Verantwoordelijk * Flexibel * Ondernemend. We doen dit alles met plezier en passie!
U kunt vrijblijvend een offerte aanvragen via ons contactformulier of bellen.

B&R Productions
Meerndijk 72A
3454HT De Meern
030 6661101
06 54205401
info@br-productions.nl
Br-productions.nl

Intertext bedrijfsvertalingen

Van alle markten thuis. Intertext bedrijfsvertalingen is sinds 1991 actief voor het bedrijfsleven, de overheid en non-profitorganisaties. Teksten op technisch, juridisch, financieel-economisch en commercieel gebied worden snel en vakkundig vertaald in de door u gewenste taal. Daarnaast kunnen wij teksten voor u redigeren – óók in het Nederlands.

Vertaalservices
Intertext biedt vertaalservices aan in de volgende talen:
Arabisch, Bulgaars, Deens, Chinees, Duits, Engels, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Litouws, Marokkaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Servo-Kroatisch, Slowaaks, Tsjechisch, Turks, Russisch, Spaans en Zweeds.

Vertaaldiensten
Intertext werkt met een vaste groep (beëdigde) vertaalspecialisten. Als native speakers leveren zij maatwerk. Zij verplaatsen zich in uw communicatievraag en stemmen de toon van de tekst zorgvuldig af op uw doelgroep.

Intertext biedt vertaalservices aan in de volgende talen: Arabisch, Bulgaars, Deens, Chinees, Duits, Engels, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Litouws, Marokkaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Servo-Kroatisch, Slowaaks, Tsjechisch, Turks, Russisch, Spaans en Zweeds.

Zoekt u een vertaler met technische kennis, of een vertaler met een juridische achtergrond? Dan bent u bij Intertext aan het juiste adres!

Wij zijn gespecialiseerd in:

De vertalers
Intertext werkt sinds de oprichting van het bedrijf met een vaste groep (beëdigde) vertaalspecialisten, redacteuren en tekstschrijvers. Deze ervaren professionals hebben hun sporen verdiend op technisch, juridisch, financieel-economisch en commercieel gebied.

Als native speakers leveren zij maatwerk. Zij verplaatsen zich in uw communicatievraag en stemmen de toon van de tekst zorgvuldig af op uw doelgroep.

Intertext bedrijfsvertalingen
info@intertext.eu
www.intertext.info
070 3061400
Postbus 85930
2508 CP Den Haag

Dutch Congrestechniek

Full-service specialist voor zakelijke meetings waarbij kennisoverdracht centraal staat. De congres-specialisten van Dutch Congrestechniek zijn bedreven in de creatie en uitvoering van complete audiovisuele planningen bij dergelijke evenementen. Met onze ruime pool aan technici op alle vakgebieden en ons netwerk aan facilitaire bedrijven kunnen wij elke opdrachtgever van dienst zijn. <lees verder>

Dutch Congrestechniek ontzorgt
Wij bieden een structurele oplossing voor congres-organisatoren en bedrijven die te maken hebben met audiovisuele onzekerheid bij hun zakelijke events. Hoewel de techniek daarbij fundamenteel is, horen zij op hun events helaas te vaak zeggen: “Het lijkt erop dat we een technisch probleem ondervinden!” Laat ons helpen dit te voorkomen. <lees verder>

Wij helpen u graag van begin tot eind
Eén van onze congres-specialisten wordt aangesteld als uw vaste AV-coördinator. Aan hem legt u uit wat uw wensen en het doel van uw event zijn. Hij zal u nooit vragen welke apparatuur u wilt hebben, dat is zijn vakgebied. Heeft u wel een lijst in gedachten, dan adviseert hij u zonodig hoe het kostenbesparender of effectiever kan. Hij werkt vervolgens een compleet audiovisueel plan uit, verzamelt de kwaliteitmiddelen en vakmensen hiervoor, funcioneert als enige communicatie- schakel tussen alle betrokkenen en houdt hiermee controle op de complete uitvoering.

Onze AV-coördinator behartigt uw audiovisuele belangen vanuit onze 5 competenties:
(1) Communicatie (klik voor toelichting)
(2) Geluidstechniek (klik voor toelichting)
(3) Visualisatie (klik voor toelichting)
(4) Interactie (klik voor toelichting)
(5) Omgeving (klik voor toelichting) 

Dutch Congrestechniek
026 – 711 0 722
info@dutchcongrestechniek.nl
www.dutchcongrestechniek.nl

Pilot Entertainment

Bij Pilot Entertainment licht en geluid verhuur vindt u alles voor een succesvol evenement. U kunt bij ons terecht voor hoogwaardige licht- en geluidsapparatuur en professioneel personeel voor diverse werkzaamheden

Geluidsinstallatie huren
Een goed geluidssysteem mag niet meer ontbreken op uw evenement. Pilot Entertainment heeft precies wat u zoekt voor het huren van geluid. U kunt bij ons terecht voor een breed assortiment aan speakers. Niet alleen losse speakers zijn te huur, wij bieden ook complete geluidsinstallaties aan. Voor ieder evenement hebben wij zo een passende oplossing zodat u de juiste geluidsinstallatie kunt huren. Geluid huren is een kunst en wij willen u daarbij graag adviseren.

Licht huren
Bij Pilot Entertainment kunt u verschillende soorten lichtapparatuur huren. Denk hierbij aan zowel conventioneel licht als intelligent licht.

Personeel inhuren
Bij Pilot Entertainment is het mogelijk om professioneel personeel inhuren voor diverse werkzaamheden. Zo leveren wij onder andere: fotografen, lichttechnici, geluidstechnici, dj’s (diskjockey), reparateurs, installateurs en event managers.

Door de jaren heen is Pilot Entertainment gegroeid met diverse professionals in elk gebied. Zo kunnen wij voor ieder evenement de juiste professionals aanbieden. Zo is het mogelijk om onze geluidstechnici in te zetten voor bijvoorbeeld het afmixen van bands, het inregelen van vaste installaties en het voorbereiden van evenementen. Onze lichttechnici kunnen worden ingezet om een show te ontwerpen voor u op maat. Maar ook de juiste programmering te maken voor een lichtshow.

En uiteindelijk is het ook van belang dat de show wordt gedraaid. Onze technici zijn op ieder vlak doorgewinterd. Pilot Entertainment is gespecialiseerd in advisering en uitvoering van alle soorten evenementen.

Wij kunnen altijd een vrijblijvend adviesgesprek voeren om samen tot een voorstel te komen. Eventueel is het mogelijk in overleg om een locatiebezoek af te leggen. Daarna kunnen wij u een offerte aanbieden.

Pilot Entertainment
Radarweg 29
1043 NX Amsterdam
020-7766090
info@pilot-entertainment.nl
www.pilot-entertainment.nl

Front Stage

U organiseert een bedrijfsevenement, productpresentatie, concert of festival? Front Stage is graag uw partner die alle zorgen uit handen neemt aangaande de licht- en/of geluidstechniek. Indien gewenst maken wij een compleet creatief plan en inventariseren wij de eisen van eventuele artiesten en bijzonderheden van de locatie.

De hoofdgroep van Front Stage bestaat uit de verhuur van licht- en geluidsinstallaties, rigging (hijstechniek) en stroomverdeling voor bedrijfs- en publieksevenementen, theatervoorstellingen, beurspresentaties etc.

Licht is sfeerbepalend voor uw stand op de beurs of voor het buitenaanzicht van het gebouw waarin u werkt. Hier vindt u meer informatie over een lichtshow.

Uiteraard mag u van ons verwachten dat we meedenken, creatieve oplossingen aandragen en bovenal staan voor de kwaliteit van de productie.

Front Stage
Westbroekse Binnenweg 68 C41
3612 AJ Tienhoven
0346-281671
06-55765923
www.frontstage.nl

Laurens Geerlings Licht en Geluid

Uw partner voor het verzorgen van de techniek op uw evenement. Laurens Geerlings Licht en Geluid verzorgt geluid voor een zaal van 50 personen tot een locatie met 2.000 man. Of u nu een band of een spreker gepland heeft voor uw evenement wij zorgen ervoor dat het geluid in orde is.

Laurens Geerlings Licht en Geluid heeft alle markten in huis; geluid, licht, video, stroomvoorziening, productie en rigging. U heeft geen omkijken naar de techniek tijdens uw bijeenkomst. Wij regelen onder andere techniek voor: concerten, indoor en outdoor evenementen, shows, stands en beurzen, festivals en tours.

Verhuur
Laurens Geerlings Licht en Geluid verzorgt al jarenlang de techniek en verhuur voor theater, bands, concerten en evenementen. Wij verzorgen techniek op een aantal vaste locaties en verzorgen wij licht of geluid op locatie.

Geluid
Voor het verzorgen van geluid in akoestische lastige ruimtes (zoals kerken of grote evenementenlocaties) brengen wij vooraf een bezoek aan de locatie. Wij zullen in overleg met u bekijken wat de beste opties zijn om ervoor te zorgen dat uw gasten perfect geluid hebben.

Laurens Geerlings Licht en Geluid beschikt over apparatuur die op verschillende producties ingezet kan worden. Zo kunnen wij apparatuur leveren voor een spreker, maar ook het opnemen of versterken van een complete band behoort tot de mogelijkheden.

Licht
Om een locatie sfeer vol aan te kleden of het optreden van die band of artiest net even iets extra’s te geven is licht een belangrijke factor. Laurens Geerlings Licht en Geluid is in staat om locaties buiten of binnen zo uit te lichten dat uw gasten ere nog lang over na zullen praten.

Ook in de afdeling licht maken we gebruik van verschillende apparatuur zodat we altijd iets hebben wat ingezet kan worden tijdens uw evenement. Of er nou veel of weinig spanning aanwezig is op de locatie, wij zorgen ervoor dat alles veilig en netjes verloopt en dat u een mooi uitgelicht evenement krijgt.

Wij kunnen voor u complete lichtsets verzorgen met compleet lichtontwerp, maar ook de verhuur van een eenvoudig disco lichtsetje behoort tot de mogelijkheden.

Video
Voor de verzorging van videoprojectie of videoschermen tijdens uw presentatie, heeft Laurens Geerlings Licht en Geluid de juiste apparatuur en mensen om uw presentatie meerwaarde te geven. Of u nu wilt projecteren op een scherm voor 50 personen of buiten een enorm scherm wilt plaatsen op een plein om met honderden mensen naar voetbal te kijken de mogelijkheden zijn ongekend. 

Wij leveren alles gebruiksklaar op en zorgen dat u geen omkijken heeft naar de techniek voor uw presentatie. De gasten op de achterste rijen zullen nooit meer zeggen dat ze het niet hebben gezien.

Pre-programming
Lichtontwerpen voor uitgebreide producties worden vooraf op de computer ingetekend en eventueel met lichttafels grotendeels ingeprogrammeer. Het voordeel hiervan is dat we op locatie geen tijd nodig hebben met het inprogrameren van de lichttafel en dat u vooraf een idee krijgt hoe het licht eruit zal zien. Ook de tekeningen die worden gemaakt met het programma worden direct afgedrukt en kunnen gebruikt worden om de lichtset snel op te bouwen.

Losse verhuur/ Dry-hire
Een groot gedeelte van de apparatuur is te huur voor losse verhuur. Of u nu een speaker of 100 parren nodig heeft, Laurens Geerlings Licht en Geluid kan het voor u regelen. Elke lamp, speaker of ander apparaat wordt bij terugkomst direct gecontroleerd op correcte werking. Hierdoor weet u zeker dat wanneer u iets bij ons huurt u werkende en goede spullen mee krijgt.

Wij stellen wel enkele regels aan de verhuur van apparatuur. Dit om voor u en ons duidelijkheid te krijgen en dat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Of u nou particulier of zakelijke klant bent: Laurens Geerlings Licht en Geluid heeft wat u zoekt.

Drive-in Show
Voor het verzorgen van een onvergetelijk personeelsfeest of schoolfeest bent u bij Laurens Geerlings Licht en Geluid aan het goede adres. Wij verzorgen in samenwerking met DJ’s een onvergetelijke avond voor uw gasten, personeel of leerlingen.

Vele tevreden klanten gingen u voor bij het boeken van deze Drive-in Show. Wij bieden u een complete set: licht, geluid, personeel en transport.

Laurens Geerlings Licht en Geluid
De Cleijne Cleij 28
1391 DR Abcoude
0294-712353
info@lg2.eu
www.lg-lichtengeluid.nl

JLTV-Rentals

Een bedrijfsfeest, presentatie, beurs stand, festival of modeshow? JLTV-RENTALS levert op maat dankzij een uitgebreid aanbod in lichtgeluidvideopodia, special effects en dansvloeren. Uw evenement kunt u aan JLTV-RENTALS uitbesteden. De apparatuur wordt dan door ons naar de locatie gebracht, geïnstalleerd, bediend en opgeruimd. Zo is uw productie ondergebracht bij één betrouwbare partner. JLTV-RENTALS kan ook diverse drive-in shows verzorgen.

Voor het huren van een simpele tot uitgebreide dj set en van karaoke tot aan professionele geluid- en lichtsets bent u bij ons aan het juiste adres. Ook voor het huren van een beamer of podium kunt u bij ons terecht. Voor extra effecten op evenementen is er de rookmachine, hazerbellenblazersneeuwmachinedroogijs machine, vlam/vuurballen schieter, co2-apparatuur en natuurlijk confetti. Uiteraard kan JLTV-RENTALS alles leveren.

Voor grotere projecten gelden voordelige pakketprijzen. Deze zijn echter alleen van toepassing als de apparatuur voorradig is.

JLTV-RENTALS
+31 (0) 628569604
info@jltv-rentals.nl
www.jltv-rentals.nl

Smits Light & Sound

U organiseert een zakelijke bijeenkomst of een evenement? Smits Light & Sound verzorgt professioneel licht en geluid voor elke gelegenheid. Ook werken wij met diverse congrescentra samen, waardoor wij een gedegen ervaring hebben in deze tak van licht, geluid en beeld. Of u nu een workshop wilt geven voor 10 medewerkers of een productpresentatie geeft voor 400 klanten, in een congreszaal of u wilt liever op een overdekt podium buiten, met beeld of zonder. Wij kunnen u hierbij adviseren en het benodigde materiaal leveren.

Licht, geluid en apparatuur
Smits Light & Sound werkt voor zowel zakelijke als particuliere opdrachtgevers. Onze kracht zit in het meedenken met onze opdrachtgevers binnen de doelstellingen van de gelegenheid. Wij praten geen moeilijke taal en zorgen voor de juiste ondersteuning als het gaat om professioneel licht en geluid. Om wat voor gelegenheid het ook gaat. Ook is het natuurlijk mogelijk dat wij het hele techniekverhaal regelen, inclusief het opbouwen en afbreken en indien gewenst bedient door een van onze ervaren technici.

In ons assortiment vindt u onder andere microfoons, versterking, binnen- en buitenverlichting, uitlichtapparatuur voor binnen en buiten. Als we het over licht hebben kunnen we dat nog verder uiteen zetten naar statisch en bewegend licht, ook kunt u kiezen uit 1 kleur of wisselende kleuren, halogeen of LED. Dit allemaal van hoge kwaliteit, en merken die zich op papier en tijdens evenementen ruimschoots hebben bewezen. Merken als Sennheiser, AKG, Shure, JBL.

Buiten het leveren van de technische apparatuur, kunnen wij ook zorgen voor extra benodigdheden zoals een katheder of een podium. Ook het realiseren van beursstands en decor  behoort tot de mogelijkheden, even als het verzorgen van catwalks en LED-vloerdelen om uw evenement nog aantrekkelijker te maken. Dit alles zit ook in ons assortiment, en mocht u een wens hebben die niet standaard in ons assortiment zit dan kunnen wij in overleg het meestal voor u regelen. Hoe klein of groot uw evenement is.

Wij werken dan ook met het motto, u vraagt en wij leveren.

Smits Light & Sound
Nieuwe Havenweg 20D
1216 BS  Hilversum
035-6836802
info@smitslightsound.nl
www.smitslightsound.nl

Tanja Verhuur

 

Van luxe meubelen, tapijttegels, laminaat, naaldvilt en velours tapijt van decoratie tot (keuken)apparatuur. Tanja Verhuur is de stille kracht achter vakbeurzen, congressen, bedrijfsfeesten en exposities.  Met de materialen van Tanja kunt u vertrouwen op een smaakvolle en representatieve aankleding van uw congres, beurspresentatie of tijdelijk evenement.

De mooiste materialen op de juiste plaats en tijd …
In onze catalogus vindt u een ruime keus aan materialen in uiteenlopende stijlen, die u eindeloos kunt combineren. Welke gasten u ook wilt ontvangen, Verhuurbedrijf Tanja heeft voor elke presentatie een ‘oplossing op maat’ in huis. U kiest de stijl die past bij uw gast!

Vraag direct vrijblijvend een offerte aan

Zelf uw eigen stand inrichten? Vraag naar de vele mogelijkheden en eventuele kortingen …

Onze medewerkers geven u graag advies en helpen u desgewenst bij het samenstellen van een totaalpakket, dat qua kleur en opbouw een evenwichtig geheel vormt.
Onze medewerkers verkopen geen ‘nee’. Al uw specifieke wensen zijn bespreekbaar. Als Tanja iets niet in huis heeft, dan halen we het voor u in huis.
Onze medewerkers zijn flexibel en kunnen op hectische momenten à la minute bijspringen.
Wij hebben voor standbouwers, ontwerpers, organisatoren van beurzen en/ of evenementen, een uniek en gratis instrument beschikbaar, waarbij u een inlogcode krijgt van onze website. Uniek is, dat u een eigen collectie samenstelt en uw klanten rechtstreeks op uw eigen website artikelen kunnen bekijken en bestellen, middels een geavanceerd bestelsysteem. De klant, die een bestelling bij u plaatst, krijgt automatisch een digitale orderbevestiging.U verzamelt de bestellingen en geeft deze door aan Tanja Verhuur. Vraag een inlogcode en instructie aan bij Herman Spoelder van Tanja Verhuur 050-4092800.

Werkwijze
Bij het organiseren van evenementen zijn duidelijke afspraken onontbeerlijk. Daarom staat overleg met de klant bij ons op de eerste plaats. Samen met u werken wij graag aan een feilloos resultaat.

Minstens zo belangrijk is een betrouwbare logistiek. Onze vervoersdienst staat dan ook 24 uur per dag voor u klaar. Uw bestelling wordt stipt op tijd op de gewenste locatie afgeleverd.

Verhuurbedrijf Tanja kent de markt van A tot Z. Deze kennis vertaalt zich in een doelgerichte en klantvriendelijke service.

Tanja Verhuur
Havenstraat 14
9471 AM Zuidlaren
050-4092800
www.tanja.nl
verhuur@tanja.nl

Congrestolken

Al meer dan 40 jaar luisteren wij naar uw wensen en vertalen wij deze naar op maat samengestelde teams van ervaren congrestolken. Wij zorgen voor de juiste professionals voor al uw vergaderingen, evenementen en internationale bijeenkomsten.

Onze congrestolken zijn academisch opgeleid, hebben jarenlange ervaring en voldoen aan de hoogste professionele normen. Zij werken regelmatig voor zowel nationale overheden, Europese en internationale instellingen, als ook voor het bedrijfsleven.

Congrestolken, een begrip in de wereld van meertalige communicatie. Dankzij ons unieke internationale netwerk verzorgen wij elke gewenste talencombinatie, niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland.

Samen met u bekijken wij uw doelstellingen en stellen de optimale combinatie van tolken en techniek voor. Wij denken mee en nemen u een groot deel van de administratieve en praktische organisatie uit handen.

 

Wat maakt Congrestolken zo bijzonder?

  • Congrestolken is het oudste en meest ervaren tolkenbureau van Nederland
  • Onze tolken zijn in Nederland de enigen die
    • op het hoogste internationale niveau werken (EU, VN)
    • na een strenge toelatingsprocedure toegelaten zijn tot de internationale beroepsvereniging van congrestolken, AIIC (www.aiic.net)
    • de strikte gedrags- en geheimhoudingscode van AIIC naleven
    • herhaaldelijk op hun kwaliteit en kennis worden getoetst
  • Wij zijn de enigen in Nederland met een internationaal netwerk van toptolken
  • Congrestolken wordt gerund door haar eigen tolken/leden en is derhalve geen standaard bemiddelaar. Wij werken zonder winstoogmerk en met passie voor ons vak!

Onze diensten

  • Simultaan, consecutief, fluisteren
  • Vertalingen (schriftelijk)
  • Specialisten op alle vakgebieden en in het bijzonder rechten, economie, politiek, financiën, medische wetenschappen
  • Alle talencombinaties
  • In binnen- en buitenland

CONGRESTOLKEN | CONFERENCE INTERPRETERS
Jan Willem Brouwersstraat 16-II
1071 LJ Amsterdam
+31 20 625 2535
info@conferenceinterpreters.com
www.congrestolken.nl

Kasteel Sterkenburg

Een bijzondere locatie voor evenementen en ontvangsten met monumentale en gerestaureerde gebouwen, ruime en fraai ingerichte kamers en zalen. Met arrangementen voor zakelijke bijeenkomsten. Kasteel Sterkenburg is centraal gelegen in de  landelijke omgeving van de Utrechtse Heuvelrug.

Events
De historische entourage en het parklandschap maken uw event tot een succes. Geraffineerd gedekte tafels en gepaste muziek, volop ruimte voor entertainment en beleving, veel is mogelijk om uw event te creëren. Van trendy bijeenkomsten in het kasteel tot intieme sfeervolle diners in de bijgebouwen of bij mooi weer in de tuinen of de boomgaard van Kasteel Sterkenburg.

Vergaderen
Kasteel Sterkenburg biedt een origineel vergaderarrangement in de rustgevende sfeer van het landgoed.

Bed & Breakfast
Comfortabel overnachten in de gerenoveerde slaapkamers van het Tuinmanshuis en Koetshuis, de imposante suite in het kasteel of in een unieke kamer in de ronde toren, waar u zich binnen de dikke muren bijna in de middeleeuwen waant. De antiek gemeubileerde kamers beschikken over eigen badkamers en sanitair.

Catering
Kasteel Sterkenburg biedt eigen catering vanuit de doelstelling om een substantiële bijdrage te leveren aan duurzaam ondernemerschap. Voor de culinaire arrangementen worden biologische producten gebruikt.

Kasteel Sterkenburg      
Langbroekerdijk 10
3972 ND Driebergen-Rijsenburg
0343-518047
info@kasteelsterkenburg.nl

www.kasteelsterkenburg.nl
uitsluitend op afspraak

reserveer nu
klik hier voor onze vergaderarrangementen

Van der Valk Hotel Leusden-Amersfoort

In het groene hart van Nederland tussen Amersfoort en Utrecht vindt u Hotel Leusden – Amersfoort. Zakelijke efficiency gecombineerd met de sfeer en luxe van een 4-sterren hotel. Het hotel beschikt over 8 multifunctionele zalen waaronder een boardroom op de 7de etage met een schitterend uitzicht over Leusden en Amersfoort. De 175 kamers zijn ruim ingericht.

Kamer & Suites
De sfeervolle kamers van Hotel Leusden – Amersfoort zijn van alle gemakken voorzien: bad, douche, toilet, telefoon, televisie met pay-tv , kluisje, föhn , bureau, balkon en minibar. De comfortabele lits-jumeaux boxspring bedden en de rustige ligging van het hotel bieden u een goede nachtrust. Naast de standaardkamers kunt u ook kiezen uit diverse luxe ingerichte suites met bubbelbad en Jet-stream douche of Suites met een kingsize bed.

Evenementen
De uitgebreide zalenaccommodatie van Hotel Leusden – Amersfoort biedt u talrijke mogelijkheden voor het organiseren van een bruisende receptie of een sfeervol feest. Voor uw feestelijke bijeenkomst heeft Hotel Leusden – Amersfoort een aantal arrangementen voor u samengesteld. De persoonlijke service biedt flexibiliteit en gemak. Het team denkt graag met u mee over de voorbereiding, de invulling en de uitvoering van uw bijeenkomst.

Zalenaccommodatie
Van der Valk Hotel Leusden – Amersfoort beschikt over 8 multifunctionele zalen met een capaciteit tot 240 personen. Hotel Leusden – Amersfoort is de perfecte locatie voor een meerdaags congres, training, vergadering, productpresentatie en andere bijeenkomsten.

Vergaderen
U heeft bij Hotel Leusden – Amersfoort de keuze uit een aantal arrangementen, of het nu om een meerdaagse vergadering, een bedrijfstraining of een congres gaat, wij organiseren het graag met en voor u.

Zaaloverzicht

Cabaret U-vorm Carré Theater Diner  
Bakkerzaal 25 15 22 30 20
Appelzaal 30 18 20 35 30
Dantezaal 50 28 20 50 48
Picassozaal 35 20 16 32 40
Warholzaal 50 28 20 50 48
Business suit 301/302 24 12
Penthouse 10
Appel- en Dantezaal 95 45 32 160 90
Picasso- en Warholzaal 85 100 90
Gehele etage 150 250 240

Hotel Leusden – Amersfoort heeft een sfeervol restaurant met een ruim terras.
Het hotel is centraal gelegen, goed bereikbaar en beschikt over ruime gratis parkeerfaciliteiten.

Hotel Leusden – Amersfoort
Philipsstraat 18
3833 LC Leusden
Online kamer reserveren
+31 (0)33-4345 345 Online restaurant tafel reserveren
leusden@valk.com
www.hotelleusden.nl
Online Zaal reserveren

 

Landgoed Zonheuvel

Landgoed Zonheuvel is schitterend gelegen in het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug in de Kaapse Bossen van Doorn. Voor zowel zakelijke als privédoeleinden is Landgoed Zonheuvel een unieke ervaring. Bekijk de ongekende congresfaciliteiten en culinaire, ontspannende en sportieve mogelijkheden. Met de  prachtige ligging op de Utrechtse Heuvelrug verblijf je niet alleen in één van Nederlands duurzaamste hotels, maar ook op een uniek landgoed met een rijke historie.

 

 

 

 
  
Landgoed Zonheuvel
Amersfoortseweg 98
3941 EP Doorn                                            Direct offerte aanvragen
0343 – 47 35 00
info@landgoedzonheuvel.nl
www.landgoedzonheuvel.nl

Vergaderzalen
Landgoed Zonheuvel biedt 33 vergaderzalen in haar 4 gebouwen Maarten Maartenshuis, Paviljoen, Koetshuis en Lodge. Elk gebouw heeft zalen met een eigen stijl, uitzicht en faciliteiten.

 

Congreszaal
Uniek op de Utrechtse Heuvelrug is de congreszaal met een totale oppervlakte van 504 m2, te splitsen in 3 aparte zalen. Met een capaciteit voor maximaal 500 personen, heeft Landgoed Zonheuvel een van de grootste zalen in de omgeving. De congreszaal is volledig vernieuwd.

 

Openluchttheater
De meest groene ‘zaal’ op Landgoed Zonheuvel. Een unieke locatie voor een inspirerende film- of theatervoorstelling, product presentatie, workshop of ander evenement. In 1936 ontworpen, in de 2Wereldoorlog bedolven onder het bos, in 2017 hernieuwd en gerestaureerd.

Hotel
Het hotel biedt 110 moderne hotelkamers. Alle hotelkamers hebben uitzicht op het omringende natuurschoon en zijn voorzien van douche, toilet, wekkerradio, kluisje, tv, telefoon en gratis wifi internet.

 

 

 

Restaurant
Het restaurant van Landgoed Zonheuvel is gevestigd in het Paviljoengebouw. Van een ontbijt, lunch, diner voor twee tot en met een ontvangst van vijfhonderd gasten. De chef-kok heeft prachtige menu’s vol culinaire verrassingen voor de gasten in petto.

 

Bar
De bar van Landgoed Zonheuvel is in 2015 geheel in het nieuw gestoken. Modern, gezellig, sfeervol en natuurlijk een keur aan lekkere hapjes en drankjes.

 

Terras
Naast het restaurant is er een mooi terras met uitzicht op de vijver, Kaapse Bossen en het Maarten Maartenshuis. Een ideale locatie voor een heerlijk diner, barbecue of een gezellige borrel. Ook voor een kopje koffie met appeltaart tijdens een wandeling of fietstocht ben je van harte welkom.

Bereikbaarheid
Landgoed Zonheuvel ligt aan de doorgaande weg tussen Maarn en Doorn (N227). Het landgoed ligt op slechts 5 minuten rijden van de A12 en beschikt over 350 gratis parkeerplaatsen. Landgoed Zonheuvel is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Tussen Station Driebergen-Zeist en Zonheuvel rijden shuttlebusjes op biogas van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 10.00 uur in de ochtend en tussen 16.00 en 19.00 uur in de middag.

ZIMIHC theater Zuilen


Toplocatie en ongekende gastvrijheid zorgen voor spraakmakende bijeenkomsten, congressen en evenementen.

ZIMIHC theater Zuilen is gehuisvest in het sfeervolle Vorstelijk Complex (een voormalig schoolgebouw uit de jaren ’30 met een moderne uitbouw). De theaterzaal, het restaurant en diverse kleinere workshop- of vergaderruimtes staan tot uw beschikking voor elk evenement.

ZIMIHC theater Zuilen                      Zaal reserveren?
Prinses Christinalaan 1                    Offerte aanvragen?
3553 JL Utrecht
030-2762527
06-29271610 (Ali Authman)

www.zimihc.nl/theaters/zuilen
zuilen@zimihc.nl

Faciliteiten en diensten
◦ Modern theater, in een klassiek complex met bijzondere uitstraling
◦ 180 zitplaatsen, uit te breiden tot 210, rolstoelvriendelijk
◦ 5 break-outrooms (25-75 personen)
◦ Gratis WiFi gebruik
◦ Door de inschuifbare tribune is de zaal flexibel inzetbaar
◦ Geschikt voor uiteenlopende gelegenheden
◦ Catering op maat door horecapartner The Colour Kitchen is mogelijk
◦ Goed bereikbaar en voldoende gratis parkeermogelijkheid

 

Theaterzaal
Onze professionele theaterzaal (capaciteit tot 210 personen) is te huur voor een presentatie, training of congres. Voor vergaderingen kunt u terecht in diverse ruimtes. De theaterzaal is voorzien van uitstekende technische voorzieningen. De inschuifbare tribune maakt de zaal multifunctioneel geschikt. Uitbreiding is mogelijk met onze 5 break-outrooms (25-75 personen).

 

Eten en drinken
Uiteraard kunt u uw bijeenkomst aanvullen met een lunch, borrel of diner. Ons terras en de ruime, lichte foyer staan tot uw beschikking voor een lunch, borrel of diner. Onze horecapartner The Colour Kitchen biedt een veelzijdig aanbod om uw bijeenkomst smakelijk af te maken.

 

Een uniek tintje
Bent u op zoek naar een sfeervolle kunstzinnige en culturele bijdrage, dan helpen we u daar graag bij! Vraag ons naar het Culturele menu voor meer informatie.

Kunst & Fair Play
Als MVO stimuleert ZIMIHC de creativiteit in de samenleving. Huren bij ZIMIHC is dus maatschappelijk verantwoord.10% van de huursom komt ten goede aan een activiteit of initiatief. Zo steunt u automatisch kunst en cultuur in de wijken van Utrecht. U kiest zelf een passen project. Uw bedrijf wordt automatisch als sponsor vermeld. Meer informatie hierover vindt u hier.

 

Bereikbaarheid
ZIMIHC theater Zuilen is centraal gelegen aan de rand van Utrecht, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer en gratis parkeergelegenheid.