Westerkerk Amsterdam

De Westerkerk is een aansprekende locatie voor symposia, presentaties, recepties en diners. Het imposante gebouw en de monumentale pilaren geven de Westerkerk allure.

De kerk beschikt over moderne faciliteiten:
♦ Professionele keuken
♦ Podium
♦ Krachtstroom
♦ Lichtspots
♦ Vloerverwarming
♦ Professionele geluidsinstallatie

De Westerkerk ligt in de Amsterdamse Jordaan en is herkenbaar aan de beroemde Westertoren. De bereikbaarheid met openbaar vervoer is optimaal.

Voor informatie over het huren van de Westerkerk kunt u contact opnemen met het secretariaat.

Westerkerk
Prinsengracht 281
1016 GW Amsterdam
020-6247766
info@westerkerk.nl
www.westerkerk.nl

Spaces Amsterdam

Welkom bij Spaces

Bij Spaces huurt u stijlvolle, betaalbare kantoorruimte, vergaderruimte of werkplekken op een toplocatie. De Business Club van Spaces is open voor iedereen die een vergadering, een congres, productpresentatie, seminar of andere bijeenkomst wil organiseren. De ruimtes zijn geschikt voor 2 tot 120 personen en voorzien van audiovisuele apparatuur.

Social Area

In het Sociale Hart van Spaces kunt u genieten van lunches, borrels of diners. Op beide locaties zijn sfeervolle Cafe Deli’s waar u wat kunt drinken, een broodje bestellen, waar u uw gasten kunt ontvangen, de krant of uw mail kunt lezen. Cateraar Campagna verzorgt voor Spaces ontbijt, lunch, diner en een aantal arrangementen. U doet nieuwe energie op met smakelijke maaltijden van dagelijks vers bereide ingrediënten, zoveel mogelijk biologisch en van lokale leveranciers. Lekker én gezond. Netwerken is makkelijk in Spaces. Omdat Spaces elke bedrijfstak verwelkomt, ontmoet u professionals die u normaal misschien niet tegen zou komen.
Het Sociale Hart en Café Deli Spaces zijn van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 geopend.

Audiovisuele faciliteiten

De vergaderruimtes zijn van alle gemakken voorzien. In iedere meetingroom is er toegang tot wireless internet (wifi), een telefoon en een beamer, LCD-scherm of LED-TV met computeraansluiting. Uiteraard biedt Spaces ook extra benodigdheden voor het aansluiten van de laptop op de audiovisuele voorzieningen in de meetingruimte.

Voor iedereen

Iedereen kan een vergaderruimte boeken bij Spaces, een lidmaatschap of het huren van kantoorruimte bij Spaces is geen noodzaak. Vergaderen op inspirerende locaties, bruisende ideeën uitwerken en mooie samenwerkingen sluiten, dat kan bij Spaces.

Meetingrooms

Spaces Business Club biedt groepen van 2 tot ca. 100 personen de ideale vergaderruimte in Amsterdam. Spaces beschikt over 2 locaties, een op de Herengracht (op loopafstand van het Centraal Station) en een op de Zuidas (op loopafstand van station RAI). Voor events en borrels is Spaces geschikt voor ca. 200 personen. U kunt bij ons tegen aantrekkelijke tarieven terecht in verschillende volledig uitgeruste vergaderruimtes.
Spaces biedt bovendien parkeerfaciliteiten, uitstekende catering en alle audiovisuele middelen die u nodig heeft om van uw bijeenkomst een succes te maken.

Capaciteit
200 personen
10 zalen

Contactgegevens
Spaces Herengracht                                                                                                   Online brochure aanvragen
Herengracht 124-128
1015 BT Amsterdam
Tel: 020-7944700

Spaces Zuidas
Barbara Strozzilaan 201
1083 HN Amsterdam
Tel: 020-2402400
reception.zuidas101@spacesworks.com
www.spacesworks.com

Johan Cruijff ArenA

Wie aan de Johan Cruijff ArenA denkt, denkt groot. Maar wist u dat de Johan Cruijff ArenA ook spectaculair is voor kleinere gezelschappen? Met dezelfde toewijding en passie voor het vak die wij tijdens een groot evenement hebben, ontvangen wij u ook graag voor een congres, meeting of vergadering. De Johan Cruijff ArenA: een veelzijdige en unieke locatie die zich gemakkelijk laat aanpassen aan uw wensen…wat u ook verzint, wij maken het mogelijk!

Ook een feest, productpresentatie, kick off meeting, incentive, diner of beurs krijgt altijd een speciaal karakter. Dit wordt mede gevormd door een decor dat constant in beweging is: een aankomende Ajax wedstrijd of een groots popconcert.

Johan Cruijff ArenA als congres- en vergadercentrum
Naast de publieksfaciliteiten in het stadion beschikt de Johan Cruijff ArenA over een volledig uitgerust en full service vergader- en congrescentrum, een sfeervolle Ajax Brasserie, een Skybar, een moderne Business Lounge en een Koninklijke Loge. Al uw gasten stappen binnen in de ArenA-wereld. Een wereld voorzien van trofeeën en historische beelden van zowel nationale als internationale voetballers en artiesten.

Capaciteit
12.000 personen
18 zalen

Veelzijdigheid
Door de combinatie van het aanbod van faciliteiten biedt de ArenA talloze mogelijkheden voor de invulling van uw congres. Ook de hoofdtribune met haar luxe business seats, het veld en het evenementenplatform zijn multifunctioneel in te zetten voor allerlei doeleinden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een debat langs de mat of  na afloop van het congres een diner langs het veld in een transparante tent.

Catering
De multifunctionele faciliteiten van het stadion en de kwalitatieve cateringinvulling van Maison van den Boer bieden u de mogelijkheid een bijzonder congres te organiseren.

Bereikbaarheid
Per openbaar vervoer: op loopafstand van station Bijlmer ArenA en station Duivendrecht (trein, metro, bus).
Per auto: omringd door de A1, A2, A9 en de A10.

Aantal parkeerplaatsen: 2000 plekken in het Transferium, de garage onder het stadion. Een groot bus-parkeerterrein bevindt zich nabij het stadion.

Maison van den Boer
Johan Cruijff ArenA
Arena boulevard 25
1101 AX  Amsterdam Zuid-Oost
020-311 11 00
arena@maisonvandenboer.com
www.johancruijffarena.nl

WTC Amsterdam

Meetings & Congressen in een zakencentrum op wereldniveau
Het WTC ziet er qua exterieur prachtig uit. De vormgeving is modern en dynamisch. Het interieur sluit hier zeer goed op aan. Het hele gebouw is modern ingericht met gebruik van sprekende kleuren en duurzame materialen.

Triple Ace, gevestigd in het WTC Amsterdam, heeft totaal 11 ruimtes verdeeld over 6 meetingrooms en 4 boardrooms, waar diverse bijeenkomsten georganiseerd worden. Daarnaast beschikt het WTC over een modern auditorium, waarin de vaste theater-opstelling ruimte biedt aan 200 personen.

U treft bij Triple Ace een visie en organisatie aan die er zijn om van uw event een succes te maken. De pijlers waarop u kunt bouwen zijn ons inlevingsvermogen, onze creativiteit in conceptontwikkeling, onze passie en een gericht gevoel voor het bereiken van uw doelstellingen. Wij nodigen u graag uit voor een persoonlijke rondleiding en adviseren u graag over alle mogelijkheden die Triple Ace u kan bieden in het World Trade Center Amsterdam.

Bereikbaarheid
Het WTC Amsterdam is goed bereikbaar per auto en het openbaar vervoer en ligt op een steenworp afstand van de Ring A10 Amsterdam. Wanneer u wilt parkeren in het WTC Amsterdam kunt u de route naar Strawinskylaan 1 volgen en parkeren in P1 in de vakken 5, 6 en 7. Per trein, tram, metro en bus gaat u naar Station Zuid/WTC. Dit station is gelegen op 200 meter van het WTC Amsterdam.

Capaciteit
Capaciteit: 200 personen
Vloeroppervlakte: 590 m2
Aantal Zalen: 11
Parkeerplaatsen: 1200
Beperkingen: geen

Triple Ace
WTC Amsterdam
Strawinskylaan 77
1077 XW Amsterdam
Tel:  020 575 3300
Fax: 020 575 2057
info@triple-ace.nl
www.triple-ace.nl
www.mywtcamsterdam.com
www.nooon.nl

Undercurrent Amsterdam

Unieke locatie en blikvanger op het Amsterdamse water

Uitkijkend over de skyline van Amsterdam, op een unieke plek aan het water, ligt de opvallende locatie Undercurrent. Het pand op het voormalige NDSM terrein bestaat uit twee delen die met elkaar verbonden zijn en is met twee ruime terrassen op het water een abso- lute blikvanger. De enorme glazen gevel van de grote zaal (500 m2) grenst aan het IJ en is bepalend voor het karakter van het gebouw. Een andere sfeer en wereld kan gecreëerd worden in de kleine zaal (105 m2) vanwege diens knusse en intieme voorkomen. Deze moderne, robuuste locatie met een industrial look kan geheel naar eigen smaak worden ingericht. Kortom; zonder vast te zitten aan meubilair, decor of een cateraar staat Undercurrent voor evenementen op maat met smaak!

Catering
Voor food catering werkt Undercurrent niet met een vaste cateraar. Het dus toegestaan dit zelf te verzorgen. Hier zal enkel een extra  schoonmaak en vuil afvoer toeslag op gelden. Uiteraard kunnen wij, wanneer dit wenselijk is, wel voor u verzorgen.

Overige faciliteiten
Undercurrent beschikt ook over 10 x podium deel van 2 x 1 op 40 of 60 cm hoogte.
Stroomvoorziening 125 kVA generator.
6 x garderoberekken met hangers voldoende voor 600 jassen. 25 x 10 deur lockers.

Bereikbaarheid & parkeren
Undercurrent ligt op het randje van de ‘MediaWharf’ (TT. Vasumweg 93) in Amsterdam Noord en naast het bekende ‘Kraanspoor’.
Undercurrent is makkelijk te bereiken en beschikt over veel gratis parkeerplekken op de naastgelegen kade. Het is bereikbaar met de auto, fiets, openbaar vervoer en is vijf minuten lopen verwijderd van de gratis GVB pont die van en naar Amsterdam Centraal Station vaart.

Ruimtes
Grote zaal 500 m2 gebruikersruimte
Kleine zaal 105 m2 gebruikersruimte
Terras zijkant 240 m2 gebruikersruimte
Terras achter 100 m2 gebruikersruimte
De terrassen zijn niet overdekt, uiteraard is het mogelijk
deze d.m.v. tenten/gesloten units te overkappen.

Techniek
Er is geluid en licht aanwezig. Uiteraard staan deze faciliteiten ter beschikking van uw evenement. Beamer en projectiemateriaal kan geheel naar eigen wens en budget worden ingevuld.

Contactgegevens
Undercurrent
Papaverweg 265
Amsterdam
T +31(0)207512733
M +31(0)6 140 08 676 of +31627037220
info@undercurrent.nl
www.undercurrent.nl

De Burcht Amsterdam

Een gebouw met een rijke geschiedenis

De Burcht is in 1899 ontworpen en gebouwd door Berlage voor de Algemeene Nederlandsche Diamantbewerkersbond. In 2010 is het gebouw grondig gerestaureerd door de huidige eigenaar, de Vereniging Hendrick de Keyser. Daarbij is het ontwerp van Berlage zoveel mogelijk hersteld. Niet alleen laat het gebouw aan de buitenkant zien, hoe hij het bedoeld heeft. Ook de oorspronkelijke indeling is teruggebracht en de door Berlage tot in detail ontworpen inrichting is waar mogelijk hersteld. Hierdoor is een unieke locatie met een zeer bijzonder karakter beschikbaar gekomen voor uw conferentie of evenement.

Entree en receptie
De hal en het trappenhuis zijn zeer indrukwekkend. De lamp is in 1919 toegevoegd en een ontwerp van Eisenloeffel. In de nieuwe glaswand voor de receptie is een foto verwerkt van vroegere werknemers van de Burcht.

Bondsraadszaal
De Bondsraadzaal op de bel-etage is de belangrijkste zaal. Hier kwamen de leden bijeen. De schilderingen laten het wezen en het doel zien van de enorme strijd die de arbeiders hebben gevoerd om zich te bevrijden. Ze tonen de eigenschappen en deugden van het strijdend proletariaat: een staker die zich niet laat omkopen, een arbeidersvrouw die zich niet door armoede laat dwingen. En de schilderingen laten de stralende toekomst zien.

Voor congressen en vergaderingen is de Bondsraadzaal ideaal. In theateropstelling biedt deze zaal ruimte aan 130 personen. Aansluitend kunt in deze zaal of de ernaast gelegen Diamantzaal uw borrel, lunch of receptie houden.

Bestuurskamer en vergaderen
De inrichting van de bestuurskamer is een geschenk van jonge leden aan het bestuur in 1911 om de invoering van de 8-urige werkdag te gedenken. De schilderingen laten de 8-urige werkdag zien. Dat is een enorm hoogtepunt in het bestaan van de bond. In de Bestuurskamer kunt u terecht voor een kleine vergadering tot 8 personen. Op deze etage bevinden zich nog twee ruimtes voor 8-10 personen.

Roland Holstzaal
Op de bovenste verdieping is een tweede grote zaal, die veel soberder is gehouden. Verder is hier de bibliotheek. Op de bovenste verdieping van de Burcht bevinden zich de Bibliotheek en de Roland Holstzaal.

De Roland Holstzaal biedt plek aan 80 personen in theateropstelling.
De Bibliotheek leent zich uitstekend voor workshops, lunch borrel en pauze.
    

Contactgegevens

De Burcht
Henri Polaklaan 9
1018 CP Amsterdam
020-6241166
info@deburcht.nl
www.deburcht.nl

Zuiderkerk Amsterdam

Welkom bij de Zuiderkerk

De Zuiderkerk is een van de prachtige en bijzondere kerken die Amsterdam rijk is. De driebeukige kerk is in de 17e eeuw gebouwd in de Hollandse renaissancestijl. De Zuiderkerk is de eerste protestantse kerk die in Amsterdam werd gebouwd. De meeste indruk maakt de prachtige, sierlijke toren van de kerk, die ligt in het verlengde van de GroenburgwalHaar schoonheid uit de 17e eeuw, gecombineerd met moderne faciliteiten en comfort die men in de 21e eeuw wenst, maken haar de perfecte verhuurlocatie voor ieder evenement.

Congres

De Zuiderkerk is de geschikte locatie voor uw congres.
Het Middenschip van de kerk biedt ruimte aan 300 personen en bovendien kunt u gebruik maken van diverse ruimtes die separaat van elkaar benut kunnen worden. Het Middenschip beschikt over een beamer, een groot projectiescherm (5m x 8m) en een geluidsinstallatie. De kerk is verder voorzien van een snelle internetverbinding.

Receptie

De Zuiderkerk is uitermate geschikt voor een feestelijke borrel of receptie met zowel uw vrienden als met relaties en collega’s. Voor recepties biedt de kerk plaats aan 600 mensen. Onze cateraars vervullen uw culinaire wensen. Evenals onze muzikale partners die met live muziek of een discjockey uw evenement compleet kunnen maken.

Diner

De Zuiderkerk is met haar eigentijdse uitstraling en haar veelzijdigheid als het gaat om de mogelijkheden een perfecte locatie voor een diner of gala.
De Zuiderkerk werkt samen met gerenommeerde partners die de organisatie van uw diner of gala volledig uit handen kunnen nemen.
Zo kunt u zorgeloos genieten van uw avond.

College

De Zuiderkerk is de ideale omgeving voor het geven van colleges.
Het Middenschip van de kerk biedt ruimte aan 300 personen en beschikt over een beamer, een groot projectiescherm (5m x 8m) en een geluidsinstallatie. De kerk is verder voorzien van een snelle internetverbinding.

Vergadering

De Zuiderkerk is een van de mooiste plekken van Amsterdam. Een plek waar u ongestoord en geheel verzorgd kunt vergaderen.
De Glazen zaal biedt een ruimte aan 35 personen en beschikt over een beamer en scherm. In theateropstelling is er capaciteit voor 60 mensen. De Consistorie leent zich prima voor een vergadering met maximaal 10 deelnemers.

Contactgegevens

Zuiderkerk
Zuiderkerkhof 72
1011 WB Amsterdam
TEL: +31 (0)20 308 03 99
info@zuiderkerkamsterdam.nl
www.zuiderkerkamsterdam.nl

Meervaart

Uw zekerheid voor een vlekkeloos evenement!

De Meervaart is een theater en congrescentrum in Amsterdam.
Voor het houden van uw congressen, presentaties, workshops, vergaderingen en andere bijeenkomsten.

Wij hebben 12 zalen variërend van 12-800 personen. Voor bedrijfsfeesten hebben wij ruimte voor 2000 personen.

Bereikbaarheid: 10 minuten vanaf Schiphol Airport
De bereikbaarheid is optimaal: 5 minuten afstand van de ringweg A10. Tram/bushaltes voor de deur en NS stations in de nabijheid.

Parkeren voordelig
Bij ons kunt u een dagkaart kopen voor 7,50 euro.

Erkende congreslocatie: 4 hamer accommodatie
Wij zijn een erkende congreslocatie, dit betekent dat wij u een hoogstaande kwaliteit leveren en behoren tot de beste congreslocaties in Nederland. Regelmatig wordt de Meervaart geïnspecteerd waardoor de kwaliteit gegarandeerd blijft.

Interesse?
Neem contact op met de afdeling sales: 020-410 77 20 of sales@meervaart.nl

Meervaart Amsterdam
Meer en Vaart 300
1068 LE Amsterdam
020-4107720
www.meervaart.nl

KIT | Conferences and Events

Welkom bij het KIT | Conferences and Events

Er zijn maar weinig locaties die net zo stijlvol en inspirerend zijn voor uw event, congres of speciale gelegenheid als het Royal Tropical KIT | Conferences and Events. Het gebouw, wat in 1926 na een bouw van elf jaar werd opgeleverd, en haar oprichters hebben een belangrijke rol gespeeld in de geschiedenis voor de internationale handel en de interculturele diversiteit. Al deze elementen zijn bewaard gebleven, waardoor het gebouw het perfecte decor voor uw congres of speciale gelegenheid vormt en past bij elke doelgroep of thema. Maak uw entree via de imposante Marmeren Hal en laat de kenmerkende architectuur in neorenaissancestijl op u inwerken. Door deze indrukwekkende hal maakt u een verpletterende indruk op elke bezoeker in het KIT | Conferences and Events.

Naast een adembenemende ontvangsthal, bieden wij u een auditorium met 450 zitplaatsen en een scala aan vergaderruimtes om uw congres, vergadering, trouwdag of vele andere zakelijke of privé evenement te laten slagen. Alle zalen zijn uitgerust met moderne congresfaciliteiten en professionele audiovisuele en ICT-voorzieningen. U kunt uw congres of ander event eenvoudig combineren met een overnachting in het Amsterdam Tropen Hotel. Wij zorgen ervoor dat het u aan niets zal ontbreken.

Wilt u weten wat we voor uw event kunnen doen? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag.

Marmeren Hal

De imposante achthoekige Marmeren Hal – de entree van het gebouw – ligt centraal ten opzichte van de overige zalen. De hal is zeer geschikt als ontmoetings- en netwerkruimte en vormt een stijlvolle omgeving voor diners en recepties. Ook deze ruimte is toegerust met moderne congresfaciliteiten, professionele audiovisuele en ICT-voorzieningen.

Foto Marmeren Hal:


 
Oppervlakte:                
295 m2

Maximale capaciteit:     600 personen

Máxima Theater

Het Máxima Theater is een fraai uitgevoerd auditorium met een vaste theateropstelling en een groot podium. Achter de zaal bevinden zich de kleed- en artiestenkamers.

Foto Máxima Theater:

Oppervlakte:                 390 m2

 Maximale capaciteit:     450 personen


Mauritszaal

De Mauritszaal is een klassieke blauw/groene sfeervolle ruimte geschikt voor symposia, seminars, lezingen, vergaderingen, debatten of als trouwlocatie met prachtig uitzicht op de Mauritskade en de gracht. Deze ruimte ligt aan een aparte gang die in verbinding staat met de Marmeren Hal.

Foto Mauritszaal:


Oppervlakte:                100 m2

Maximale capaciteit:     100 personen


Downingstreet

Waar vroeger de directievertrekken waren, spreken wij nu over Downingstreet. De directievertrekken waren de Raadzaal, de Bestuurskamer en de Regentenkamer. Deze drie kamers zijn door middel van de tussendeuren met elkaar verbonden en tezamen te reserveren voor uw event in het Koninklijk Tropen Instituut (KIT).

Foto Downingstreet:

Oppervlakte:                100 m2

Maximale capaciteit:     110 personen

Raadzaal

De Raadzaal is een klassiek rode sfeervolle vergaderruimte mede dankzij de authentieke open haard met monumentale schouw. De Raadzaal heeft uitzicht op de binnentuin van het gebouw.

Foto Raadzaal:

Oppervlakte:                 66 m2

Maximale capaciteit:     45 personen

Emmazaal

De Emmazaal is een royale blauw/grijze fraai gedecoreerde ruimte die zich leent voor verschillende vergaderopstellingen.

Foto Emmazaal:

Oppervlakte:                45 m2

Maximale capaciteit:     30 personen

 

Houtkabinet

Een intieme, prachtige kamer met een antiek kabinet met daarin alle houtmonsters in de vorm van oude boeken. Geschikt voor vergaderingen in kleiner gezelschap, intiem diner of kleine receptie.

Foto Houtkabinet:

Oppervlakte:                30 m2

Maximale capaciteit:     20 personen

Contactgegevens

KIT | Conferences & Events
Mauritskade 63
1092 AD Amsterdam

Tel:  + 31 20 568 85 04
Email:    events@kit.nl
Website: www.kit.nl/conferences-and-events/