ZIMIHC theater Zuilen


Toplocatie en ongekende gastvrijheid zorgen voor spraakmakende bijeenkomsten, congressen en evenementen.

ZIMIHC theater Zuilen is gehuisvest in het sfeervolle Vorstelijk Complex (een voormalig schoolgebouw uit de jaren ’30 met een moderne uitbouw). De theaterzaal, het restaurant en diverse kleinere workshop- of vergaderruimtes staan tot uw beschikking voor elk evenement.

ZIMIHC theater Zuilen                      Zaal reserveren?
Prinses Christinalaan 1                    Offerte aanvragen?
3553 JL Utrecht
030-2762527
06-29271610 (Ali Authman)

www.zimihc.nl/theaters/zuilen
zuilen@zimihc.nl

Faciliteiten en diensten
◦ Modern theater, in een klassiek complex met bijzondere uitstraling
◦ 180 zitplaatsen, uit te breiden tot 210, rolstoelvriendelijk
◦ 5 break-outrooms (25-75 personen)
◦ Gratis WiFi gebruik
◦ Door de inschuifbare tribune is de zaal flexibel inzetbaar
◦ Geschikt voor uiteenlopende gelegenheden
◦ Catering op maat door horecapartner The Colour Kitchen is mogelijk
◦ Goed bereikbaar en voldoende gratis parkeermogelijkheid

 

Theaterzaal
Onze professionele theaterzaal (capaciteit tot 210 personen) is te huur voor een presentatie, training of congres. Voor vergaderingen kunt u terecht in diverse ruimtes. De theaterzaal is voorzien van uitstekende technische voorzieningen. De inschuifbare tribune maakt de zaal multifunctioneel geschikt. Uitbreiding is mogelijk met onze 5 break-outrooms (25-75 personen).

 

Eten en drinken
Uiteraard kunt u uw bijeenkomst aanvullen met een lunch, borrel of diner. Ons terras en de ruime, lichte foyer staan tot uw beschikking voor een lunch, borrel of diner. Onze horecapartner The Colour Kitchen biedt een veelzijdig aanbod om uw bijeenkomst smakelijk af te maken.

 

Een uniek tintje
Bent u op zoek naar een sfeervolle kunstzinnige en culturele bijdrage, dan helpen we u daar graag bij! Vraag ons naar het Culturele menu voor meer informatie.

Kunst & Fair Play
Als MVO stimuleert ZIMIHC de creativiteit in de samenleving. Huren bij ZIMIHC is dus maatschappelijk verantwoord.10% van de huursom komt ten goede aan een activiteit of initiatief. Zo steunt u automatisch kunst en cultuur in de wijken van Utrecht. U kiest zelf een passen project. Uw bedrijf wordt automatisch als sponsor vermeld. Meer informatie hierover vindt u hier.

 

Bereikbaarheid
ZIMIHC theater Zuilen is centraal gelegen aan de rand van Utrecht, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer en gratis parkeergelegenheid.

Landgoed Wickenburgh

Ons landgoed biedt ruimte aan maximaal 50 personen en u bent onze enige en exclusieve gast. We hebben verschillende ruimtes in het landhuis, het moderne atelier en buiten. Wij reserveren graag een passende plek voor uw groep in het historische landhuis of buiten in de natuur. Vraag naar de extra’s voor een ontspannen en inspirerend verblijf op Landgoed Wickenburgh. Uiteraard zijn wifi, beamer en flatscreen bij de prijs inbegrepen.

Traditie inspireert
Het landgoed ademt rust, authenticiteit en traditie. Op het landgoed hebben wij de mogelijkheid om te laten zien hoe tradities ontwikkeld zijn in landschap, kunst, gebouwen en natuur. Wij bieden een plek waar mensen dit weer kunnen ervaren om zo zelf tot rust en inspiratie te komen. Wij hebben gemerkt dat mensen die hiermee in aanraking komen zich weer kunnen verbinden met de traditie. Men wordt geïnspireerd om nieuwe bronnen aan te boren, rust te ervaren, ideeën op te doen en nieuwe richtingen te vinden. Door onze manier van duurzaam ondernemen met vrijwilligers van Vakwerk en Bosactiviteiten, staan wij midden in de maatschappij.

Trainen
Wilt u een training geven met de mogelijkheid om in kleine groepjes op te splitsen en dan in de pauze een lekkere wandeling te maken? Dan bent u op Wickenburgh op een geschikte locatie. Wij hebben diverse gebouwen waarin u zich terug kunt trekken en bovendien veel beschutte plekken buiten.

Historisch
Op het landgoed kunt u tijdens uw verblijf kennismaken met het huisarchief van de familie. Otto Wttewaall, zelf historicus van beroep, geeft u graag een toelichting. Het is mogelijk om zaken uit het archief te bekijken die te maken hebben met uw specifieke interesses, zoals bouwbeschrijvingen, school en leren, koken, en tuin/natuur. Veel van wat vroeger gebruikt werd is nog aanwezig op het landgoed en wordt zo goed mogelijk bewaard. De vitrinekast in de salon kunt u laten vullen met een onderwerp dat bij u past. Wij hebben een breed scala aan verzamelingen op gebied van geschiedenis en kunst.

Kunst
Buiten en binnen kunt u kunst bekijken. Wij verzorgen tentoonstellingen en richten naar wens de door u gekozen ruimte in met bijzonder werk. Natuur. Gewoon lekker het bos in, dat kan natuurlijk altijd. Wij hebben 3 ha bos, twee lanen en een weiland waar u heerlijk kunt wandelen. Bij mooi weer kunt u overal een plekje zoeken uit de wind.

Een rondleiding over het landgoed wordt graag verzorgd door iemand van ons team. Wij werken samen met diverse mensen met een bijzondere passie. Zo laten wij ons graag adviseren door Loethe Olthuis over alles wat we direct uit de natuur en uit het bos kunnen eten.

Vooraf bekijken en extra ontspanning of creatieve ondersteuning
Als u de locatie vooraf komt bekijken kunt u een keuze maken uit de meest geschikte plekken. Bij een training of heisessie bieden wij graag iets extra’s aan in de vorm van ontspanning of een creatieve ondersteuning.

Landgoed Wickenburgh
Wickenburghseweg 17
3997 MT ‘t Goy
info@landgoedwickenburgh.nl
www.landgoedwickenburgh.nl

De Vechtsebanen

Een uitnodigende locatie voor een congres, event en vergadering. De vijf zalen van Sports & Businesscampus De Vechtsebanen zijn uitermate geschikt voor bijeenkomsten tot 180 personen.

Beurzen en bedrijfsevents zijn voorbeelden van evenementen in De Vechtsebanen. Informeer naar de mogelijkheden voor uw congres, event en vergadering.

 

 zalen m2 hoogte carré theater  diner feest
Vancouver  100 3 32 60    
Calgary 20 3 6  
Salt Lake City 100 3 36 60    
Lake Placid 100 3 36 60
Combinatiezaal 200 3 52 120    
Nagano 100 3 28 60    
Combinatiezaal  300  3 180      
KNSB café 450 3     150 250
 

De Vechtsebanen ligt centraal in het land en is goed bereikbaar met openbaar vervoer. De eigen parkeergarage biedt ruimte aan 700 auto’s.

De Vechtsebanen Sports & Businesscampus
Mississippidreef 151
3565 CE  Utrecht
030-2627878
info@vechtsebanen.nl
www.vechtsebanen.nl

Cursus- en vergadercentrum Domstad

Uw gasten vinden bij cursus- en vergadercentrum Domstad uitstekende accommodatie voor het ontwikkelen, delen en overdragen van kennis. C&V Domstad biedt u accommodatie met veel daglicht en is gunstig gelegen bij het Centraal Station. De zalen zijn optimaal ingericht zonder overbodige luxe, zodat u ruimte overhoudt in uw budget.

Onze persoonlijke dienstverlening en de moderne en functionele zalen maken uw congres, training
of vergadering tot een succes. We maken graag een vrijblijvende offerte op maat en u kunt hier direct reserveren of een offerte aanvragen of een vraag stellen aan onze medewerkers.

Al onze ruimtes zijn standaard voorzien van een flip-over en/of whiteboard en stiften. Ook een vaste internetaansluiting voor de docent is standaard in elke zaal aanwezig. Daarnaast kunnen we veel verzorgen op het gebied van audiovisuele media en ICT.

Onze cateringmedewerkers zijn u graag van dienst voor het verzorgen van een kopje koffie tijdens de vergadering, een uitgebreid lunchbuffet of een aangeklede borrel ter afsluiting van uw bijeenkomst.

Cursus- en vergadercentrum Domstad

Koningsbergerstraat 9
3531 AJ Utrecht
Postbus 2511
3500 GM Utrecht
030 – 2927700 (afdeling reserveringen)
reserveringen@accommodatiedomstad.nl
www.accommodatiedomstad.nl

Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum

Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum in Zeist is centraal gelegen op een bosrijk landgoed. Wij bieden een sfeervolle accommodatie voor groepen die deelnemen aan een congres, training en een vergadering. Woudschoten heeft 30 zalen en een capaciteit van 300 personen. Het hotel heeft 140 kamers.

Ervaar de meerwaarde
Graag nodigen wij u uit de waarde van Woudschoten zelf te ervaren. Een groot deel van die ervaring vindt u in onze gastvrijheid en persoonlijke service. Daar ligt onze kracht.

Bereikbaarheid
Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum is gelegen aan de N224 en biedt 250 gratis parkeerplaatsen.

Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum
Woudenbergseweg 54
3707 HX  Zeist
0343-492492
info@woudschoten.nl
www.woudschoten.nl
Vergaderarrangement offerte aanvragen
Hotelkamer Reserveren

 

De Witte Vosch

De Witte Vosch ligt in hartje Utrecht. Het monumentale pand biedt een prachtig uitzicht op de Oudegracht. De frisse en professionele uitstraling van de zalen geven De Witte Vosch een sfeervolle en zakelijke ambiance. Vergaderlocatie De Witte Vosch onderscheidt zich door de aangename sfeer, de service en de professionaliteit van het vaste medewerkersteam.

De Witte Vosch                        Zaal huren?
Oudegracht 46                               Offerte op maat vragen?
3511 AR Utrecht
030-6701327
info@dewittevosch.nl
www.dewittevosch.nl

Vergaderzalen
Op zoek naar een passende zaal voor uw congres of vergadering? De Witte Vosch beschikt over vier vergaderzalen en biedt ruimte aan bijeenkomsten voor 100-120 personen. De locatie is multifunctioneel en geschikt voor uw congres, conferentie, seminar, workshop, vergadering, cursus, training, presentatie, examen en expositie.

Overzicht vergaderzalen
Hieronder treft u het overzicht van de vergaderzalen.
Neem voor een persoonlijk advies contact op met de medewerkers.

Zaal m2 theater cabaret u-vorm carré
Hoofdzaal 140 120 60 40 34
Huiskamer  40  –  –
Middenzaal  45  32  24  14  16
Werfzaal  110  80  48  32  36

Arrangementen
De Witte Vosch werkt nauw samen met partners uit de directe omgeving om u aanvullende arrangementen en diensten te kunnen aanbieden. Vergaderen & varen!  is een bijzonder arrangement. U stapt na uw bijeenkomst bij De Witte Vosch voor de deur op de boot voor een tocht door de sfeervolle Utrechtse grachten.

Bereikbaarheid
Vergaderlocatie De Witte Vosch is goed bereikbaar door de nabijheid van twee parkeergarages en het NS-station op loopafstand.

De Zilveren Vosch

Een locatie voor organisaties die bijeen willen komen in een authentieke, rustige en stijlvolle omgeving in het centrum van Utrecht. De inrichting, de karakteristieke sfeer, de diversiteit van zalen en de kwaliteit van service geven De Zilveren Vosch een uitnodigende ambiance.

Zalen
Bijeenkomsten in De Zilveren Vosch zijn zeven dagen per week mogelijk. U kunt bovendien over het gehele pand beschikken voor bijvoorbeeld een congres. De Zilveren Vosch heeft ruimte voor 200 personen. De grote zalen zijn uniek aan onze locaties. De Zilveren Vosch beschikt over een prachtige, gerenoveerde zaal waar u maar liefst 120 personen kunt onderbrengen!

De Zilveren Vosch is de tweede locatie van onze organisatie. De eerste locatie is vergader- en congresaccommodatie De Witte Vosch aan de Oudegracht 46 in Utrecht. Door de twee locaties kunnen wij u maximaal van dienst zijn en hebben we vrijwel altijd een geschikte ruimte voor u beschikbaar.

Bijeenkomst op maat
Wij proberen zoveel mogelijk in te spelen op uw wensen. Daarom bespreken we graag vooraf uw ideeën over de bijeenkomst, zodat we een offerte op maat kunnen maken. We kunnen zorgen voor een bijeenkomst op maat.

Aanvragen informatie

De Zilveren Vosch
Plompetorengracht 3
3512 CA Utrecht
030-6701327
info@dezilverenvosch.nl
www.dezilverenvosch.nl

Ernst Sillem Hoeve

Koninklijk verscholen in de bosrijke omgeving van Lage Vuursche ligt conferentiehotel Ernst Sillem Hoeve. Een voormalig koetshuis uit 1880 waar de grandeur uit het verleden gecombineerd wordt met de moderne faciliteiten van nu. Voor uw zakelijke bijeenkomsten, zoals trainingen, conferenties, vergaderingen, seminars en productpresentaties. Maar ook voor feestelijke bedrijfsevenement bent u bij ons van harte welkom.

Vergaderzalen
U kunt kiezen uit 20 karakteristieke vergaderzalen voor een zakelijke bijeenkomsten van 4 tot 175 personen. De zalen zijn ruim en comfortabel ingericht en kijken uit op het omliggende park, zodat u zich optimaal kunt concentreren in een inspirerende omgeving. In de authentieke hoeve zijn 2 stijlzalen gelegen die uitkomen op  bar de Ruif. Een prima locatie voor een zakelijke bijeenkomst van 40 tot 450 personen.

Hotelfaciliteiten
Het hotel heeft 86 ‘niet-roken’ kamers. In het verwarmde binnenzwembad met sauna en fitnessruimte is het heerlijk ontspannen. Bar de Ruif biedt met een knusse openhaardkamer een sfeervolle ambiance en in het 7 hectare park kunt u gebruik maken van vele outdooractiviteiten.

Restaurant de Palfrenier
In ons sfeervolle restaurant met prachtig uitzicht op het park wordt u persoonlijk ontvangen door onze gastvrije obers en kunt u zich laten verwennen met een uitgebreide lunch of culinair diner. Onze meesterkok maakt graag een voorstel voor u op maat.

Bereikbaarheid
Het hotel is gelegen aan de N234 en beschikt over 250 gratis videobewaakte parkeerplaatsen.
Gratis shuttle van Station Den Dolder van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.

Hotel Ernst Sillem Hoeve
Soesterdijkerweg 10-b
Lage Vuursche
3734 MH  Den Dolder
035 – 666 85 41
info@esh.nl
www.esh.nl
Vergader-arrangement offerte aanvragen
Hotelkamer reserveren

 

Stadion Galgenwaard

Stadion Galgenwaard is een sfeervolle en functionele congres- en vergaderlocatie. In het hoofdgebouw bevinden zich de Business Lounge, de Sponsor Lounge, brasserie De Waerdt, skyboxen, persruimtes, het Spelershome, het vriendenhome en alle technische ruimtes. Ook de publiekspromenades zijn beschikbaar voor uw evenement. Bijna elke ruimte biedt uitzicht op zowel het veld als op de skyline van Utrecht.

Arrangementen
In het Spelershome van FC Utrecht kunt u openen voor een aperitief, de bestuurskamer is beschikbaar als vergaderruimte en een skybox kunt u benutten voor een bespreking. Een rondleiding door het stadion kan onderdeel van uw programma zijn.

Stadion Galgenwaard biedt plaats aan 25.000 bezoekers. Alle zitplaatsen zijn overdekt en verwarmd. De kracht van het stadion kunt u volledig benutten door het inzetten van de tribunes. Dit is de uitgelezen plek voor een tribunepresentatie als aftrap van een bijeenkomst. Niet alleen voor de openingsspeech, maar ook voor een lunch, een mini concert of een plenair programma kunt u hiervan gebruik maken. De tribunes zijn overdekt en voorzien van verlichting.

Naast zakelijke en feestelijke evenementen en meetings kijken wij graag met u naar de sportieve mogelijkheden in en rond het stadion. Het speelveld van FC Utrecht kan in periodes buiten het voetbalseizoen worden gebruikt voor voetbaltoernooien en sportieve bedrijfsdagen. De grachten rond het veld en de publiekspromenade zijn aansprekende locaties voor sport- en spelactiviteiten als ludiek onderdeel van uw evenement of een complete sportdag voor uw collega’s of relaties.

Specificaties
 lokatietype industriële venue
congres- en vergadercentra
stadion en sportaccommodatie
restaurant en bar
 capaciteit  2500 personen
 vloeroppervlakte  3050 m2
 aantal zalen  11
 parkeerplaatsen  800
bijzonderheid  Het stadion is niet beschikbaar voor een congres of evenement als FC Utrecht thuis  speelt
of wanneer er een interlandwedstrijd plaatsvindt.

Catering
Een borrel na afloop in een bruin café of juist in de chique ingerichte bestuurskamer? Een snelle vergaderlunch of juist een uitgeserveerde businesslunch en een luxe topdiner. Wij nemen u graag alle zorg uit handen. Een geheel verzorgde feestavond in verschillende smaakvol ingerichte zalen? Wat u ook verzint, Galgenwaard Events maakt het mogelijk. Arrangementen zijn geldig voor groepen van minimaal 20 personen.

Stadion Galgenwaard is uitstekend bereikbaar met eigen en openbaar vervoer en ligt aan de rand van het centrum van Utrecht.

Galgenwaard Events
Stadion Galgenwaard
Herculesplein 241
3584 AA  Utrecht
030-8885770
info@galgenwaardevents.nl
www.galgenwaardevents.nl

Nyenrode Business Universiteit

Het 13e eeuwse kasteel is de blikvanger van landgoed Nyenrode. Het kasteel en gerenoveerde koetshuis bieden een sfeervolle ambiance voor seminars, vergaderingen, lezingen, recepties, diners en feesten. Op aanvraag kan een tent worden geplaatst in de patio van het Koetshuis.

Oude eetzaal
In de oude eetzaal zijn diverse opstellingen mogelijk voor maximaal 240 mensen in theateropstelling en 160 mensen in dineropstelling. De oude eetzaal is voorzien van moderne apparatuur.

Witte Pert
De standaard set-up voor het Witte Pert is een U-vorm, die geschikt is voor 24 personen. De inrichting is luxueus en comfortabel. Andere opstellingen zijn mogelijk in overleg. De kamer is standaard uitgerust met moderne apparatuur.

Stal
De standaard set-up voor de Stal is een stijlvolle, informele ruimte voor de catering. De kamer is uitgerust met  moderne apparatuur.

Overnachten
Bij een evenement voor meerdere dagen biedt Nyenrode Business Universiteit u de mogelijkheid voor een overnachting. Nyenrode beschikt over 98 kamers in het Campus Hotel en het Plesman gebouw.

Nyenrode Business Universiteit
Straatweg 25
3621 BG Breukelen
0346 – 29 12 11
booking@nyenrode.nl
www.nyenrode.nl/facility

Landgoed ISVW

CONFERENTIEHOTEL ISVW is een heel bijzondere plek voor uw bedrijfstrainingen, vergaderingen en workshops en ligt langs de A-28 op 6 hectare eigen bosgrond aan de rand van Landgoed Den Treek. Het charmante hoofdgebouw uit 1916 is geheel gerenoveerd. U vindt bij ons rust, schoonheid en sfeer. Uw cursisten, uw collega’s en uzelf zullen zich zonder twijfel thuis voelen. Het professionele team van medewerkers garandeert een probleemloos verblijf, zodat u plezierig en effectief kunt werken.

Onze 13 zalen zijn uitermate geschikt voor al uw trainingen, vergaderingen of andere bijeenkomsten. Bij een meerdaags verblijf overnacht u in één van onze 89 hotelkamers, allen voorzien van eigen douche/toilet, televisie, telefoon en radio. Er is ruim voldoende gratis parkeergelegenheid en kosteloos draadloos internet is beschikbaar. Wij begroeten u graag.

Door uw bijeenkomst, vergadering of workshop te organiseren bij het Conferentiehotel ISVW ondersteunt u direct de INTERNATIONALE SCHOOL VOOR WIJSBEGEERTE.
De ISVW is in 1916 als filosofisch cursusinstituut opgericht door Frederik van Eeden met als doelstelling ‘het leveren van een bijdrage aan de kwaliteit van het persoonlijk en maatschappelijk leven door verdieping van levens- en wereldbeschouwing’. Na lange tijd afhankelijk geweest te zijn van giften, legaten en overheidssteun is het eigen Conferentiehotel sinds enkele jaren de financiële basis voor onze ideële en maatschappelijke taak.

Wist u dat filosofie ook in uw programma past?
Desgewenst verstoort de staf tijdens een filosofisch intermezzo de rust met prikkelende gedachten, stimulerende gespreksmethoden of ethische bespiegelingen. Korte survivaltochten in het land der waarheid stimuleren de creativiteit en het doorzettingsvermogen in de dagelijkse bezigheden.

Landgoed ISVW
Dodeweg 8
3832 RD Leusden
033 – 465 07 00
info@isvw.nl
www.landgoedisvw.nl

Landgoed Zonheuvel

Landgoed Zonheuvel is schitterend gelegen in het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug in de Kaapse Bossen van Doorn. Voor zowel zakelijke als privédoeleinden is Landgoed Zonheuvel een unieke ervaring. Bekijk de ongekende congresfaciliteiten en culinaire, ontspannende en sportieve mogelijkheden. Met de  prachtige ligging op de Utrechtse Heuvelrug verblijf je niet alleen in één van Nederlands duurzaamste hotels, maar ook op een uniek landgoed met een rijke historie.

 

 

 

 
  
Landgoed Zonheuvel
Amersfoortseweg 98
3941 EP Doorn                                            Direct offerte aanvragen
0343 – 47 35 00
info@landgoedzonheuvel.nl
www.landgoedzonheuvel.nl

Vergaderzalen
Landgoed Zonheuvel biedt 33 vergaderzalen in haar 4 gebouwen Maarten Maartenshuis, Paviljoen, Koetshuis en Lodge. Elk gebouw heeft zalen met een eigen stijl, uitzicht en faciliteiten.

 

Congreszaal
Uniek op de Utrechtse Heuvelrug is de congreszaal met een totale oppervlakte van 504 m2, te splitsen in 3 aparte zalen. Met een capaciteit voor maximaal 500 personen, heeft Landgoed Zonheuvel een van de grootste zalen in de omgeving. De congreszaal is volledig vernieuwd.

 

Openluchttheater
De meest groene ‘zaal’ op Landgoed Zonheuvel. Een unieke locatie voor een inspirerende film- of theatervoorstelling, product presentatie, workshop of ander evenement. In 1936 ontworpen, in de 2Wereldoorlog bedolven onder het bos, in 2017 hernieuwd en gerestaureerd.

Hotel
Het hotel biedt 110 moderne hotelkamers. Alle hotelkamers hebben uitzicht op het omringende natuurschoon en zijn voorzien van douche, toilet, wekkerradio, kluisje, tv, telefoon en gratis wifi internet.

 

 

 

Restaurant
Het restaurant van Landgoed Zonheuvel is gevestigd in het Paviljoengebouw. Van een ontbijt, lunch, diner voor twee tot en met een ontvangst van vijfhonderd gasten. De chef-kok heeft prachtige menu’s vol culinaire verrassingen voor de gasten in petto.

 

Bar
De bar van Landgoed Zonheuvel is in 2015 geheel in het nieuw gestoken. Modern, gezellig, sfeervol en natuurlijk een keur aan lekkere hapjes en drankjes.

 

Terras
Naast het restaurant is er een mooi terras met uitzicht op de vijver, Kaapse Bossen en het Maarten Maartenshuis. Een ideale locatie voor een heerlijk diner, barbecue of een gezellige borrel. Ook voor een kopje koffie met appeltaart tijdens een wandeling of fietstocht ben je van harte welkom.

Bereikbaarheid
Landgoed Zonheuvel ligt aan de doorgaande weg tussen Maarn en Doorn (N227). Het landgoed ligt op slechts 5 minuten rijden van de A12 en beschikt over 350 gratis parkeerplaatsen. Landgoed Zonheuvel is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Tussen Station Driebergen-Zeist en Zonheuvel rijden shuttlebusjes op biogas van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 10.00 uur in de ochtend en tussen 16.00 en 19.00 uur in de middag.

Kaap Doorn

Conferentiecentrum Kaap Doorn is prachtig gelegen in de bossen van de Utrechtse Heuvelrug. De accommodatie is ingericht op zakelijke bijeenkomsten zoals congressen, cursussen, trainingen, vergaderingen en bedrijfspresentaties. De groene omgeving, de moderne en sfeervolle inrichting en de gastvrije instelling van de medewerkers maken uw verblijf tot een  succes. Met 24 zalen en 70 hotelkamers, een restaurant, bar/lounge en sauna- en fitnessruimte biedt Kaap Doorn voor iedere groep de juiste ruimte.

 

Zalen
Kaap Doorn Conferentiecentrum heeft 24 vergader- en conferentiezalen die tot uw beschikking staan voor uw congres, vergadering, cursus of bedrijfspresentatie. Voor groepen van 2 tot 150 personen hebben wij de geschikte ruimte.

Kaap Doorn Conferentiecentrum beschikt naast vergaderzalen over negen ‘break-out rooms’ van verschillende formaten. U kunt alle zalen bekijken in onze virtuele rondleiding.

De zalen worden geheel naar uw wens ingericht en voorzien standaard in koffie, thee, bronwater, koekjes, chocola en pepermuntjes. Ook vindt u standaard in iedere zaal notitieblokjes, pennen en naamkaarten. De apparatuur en wifi is inclusief, dus hierover hoeft u zich ook geen zorgen te maken.

 

Comfortabel overnachten
Kaap Doorn Conferentiecentrum beschikt over 70 hotelkamers die van alle gemakken zijn voorzien. De meeste kamers kijken uit op natuurschoon, enkele kamers hebben zicht op een van de prachtige binnentuinen. Alle kamers zijn standaard voorzien van douche, toilet, flatscreen LCD TV en telefoon.

Tevreden gasten
Kaap Doorn doet er alles aan haar gasten tevreden te stellen en te houden. Van receptioniste tot chef-kok is iedereen vastbesloten uw bijeenkomst voor naar wens te laten verlopen. Dit begint bij de reservering en eindigt pas als er feedback is gegeven. Wifi, apparatuur en kennis is altijd up to date en gratis, zalen zijn modern en goed ingericht, de culinaire kunsten zijn verrassend en op uw wensen wordt direct ingespeeld.

 
Ontspannen

Kaap Doorn beschikt over verschillende mogelijkheden om te ontspannen. Om te beginnen ons eigen terrein van 6 hectare groot waar u heerlijk kunt wandelen. Wilt u verder wandelen of hardlopen, dan hoeft u slechts de weg over te steken om in de eindeloze bossen terecht te komen met verschillende wandelroutes. Kaap Doorn heeft een samenwerkingsverband met organisatiebureau ‘Relais Outdoor’. Activiteiten als bijvoorbeeld een schietclinic, een zeskamp of andere buitenactiviteiten organiseren wij graag voor u in samenwerking met hen. Klik hier voor een overzicht.

 

Vindt u de ontspanning liever binnenshuis? Dan kunnen wij u tussen de bedrijven door verschillende mogelijkheden aanbieden. Zo is er een sauna, fitness ruimte en een zonnebank, alle geheel gratis tot uw beschikking. Bekijk de virtuele rondleiding om alles te bekijken. De ontspanningsfaciliteiten vindt u in het souterrain. Verder is er een voetbalspel en een biljarttafel om de zinnen te verzetten.

Toplocatie
Kaap Doorn is een toplocatie. Dat wordt onderschreven door het bezit van de gouden Green Key, het onafhankelijke kenmerk voor milieuzorg, de 4 vergaderhamers en de zilveren bokaal bij de verkiezing van trainingslocatie van het jaar waar Kaap Doorn werd omschreven als paradijs voor de zakelijke gast. Kom en ervaar het zelf!

Kaap Doorn
Postweg 9
3941 KA  Doorn
0343-414241
info@kaapdoorn.nl
www.kaapdoorn.nl