ss Rotterdam

Als voormalig vlaggenschip van de Holland-Amerika Lijn en cruiseschip heeft het ss Rotterdam vele wereldzeeën bevaren. Ontdek de vele verhalen van “La Grande Dame” en beleef de authentieke sfeer. Hotel, restaurants, bars, terras, bijzondere evenementenlocatie, attractie, trouwlocatie, kantoren en meer! Het ss Rotterdam biedt iedere bezoeker en gast een unieke ervaring met een werelds uitzicht op de Maas en de skyline van Rotterdam! Het ss Rotterdam ligt permanent aangemeerd in Rotterdam en is makkelijk bereikbaar. Bovendien is het schip vrij toegankelijk.

 

Het ss Rotterdam kent prachtige authentieke zalen die zijn voorzien van alle moderne faciliteiten. Er zijn onder andere diverse break-out rooms, een prachtige Grand Ballroom, een hemelse Sky Room, de schitterende Odyssee Room en La Fontaine Room (de voormalige dinerzalen) en een uniek Theatre dat plaats biedt aan 500 gasten! De volledig uitgeruste ruimtes op het schip zijn geschikt voor talloze gelegenheden; een managementvergadering, een meerdaags congres of een groot personeelsevenement van 10 tot 3.500 gasten. Het ss Rotterdam verzorgt het plannen, organiseren en uitvoeren van uw congres en evenement aan boord.

 

Overnacht voor of na uw meeting of event aan boord
De mogelijkheid bestaat om tijdens uw event een overnachting te boeken, want aan boord bevindt zich tevens het 4-sterren hotel. Alle 576 originele ‘hutten’ van het schip zijn omgetoverd tot 254 moderne hotelkamers, ingericht in de designsfeer van de jaren ’50 en verdeeld in drie bijzondere thema’s: Manhattan, Bahamas en Original. De thema’s zijn gekozen naar de cruises die het schip in vroegere tijden heeft gemaakt. Begin uw dag met een uitgebreid Internationaal cruise ontbijt in het ongedwongen Lido Restaurant, borrel ’s middags in de Captains Lounge of de Ocean Bar en sluit de avond af met een culinair diner in de Club Room. Van april tot en met september kunt u ook heerlijk genieten op het Lido terras met een werelds uitzicht op de Maas en de skyline van Rotterdam. Aan boord worden ook diverse inspirerende rondleidingen aangeboden.

 

Verblijven aan boord, betekent uw eigen horizon verkennen, uw blik verruimen en u een kosmopoliet voelen in Rotterdam. Kortom, werelds genieten!

 

Bereikbaarheid
Met haar ligplaats aan het 3e Katendrechtsehoofd en een eigen parkeerterrein heeft het ss Rotterdam een centrale ligging in Rotterdam. Het schip is uitstekend bereikbaar over water (Watertaxi), per auto (A4, A13 en A15) en met het openbaar vervoer (metrostation Rijnhaven en bus 77).

ss Rotterdam
3e Katendrechtsehoofd 25
3072 AM  Rotterdam
010-206 65 33
info@ssrotterdam.nl
www.ssrotterdam.nl

Erasmus Expo- en Congrescentrum

Op de bruisende campus van Erasmus Universiteit Rotterdam staat een multifunctioneel gebouw voor al uw congressen, workshops of cursussen: het Erasmus Expo- en Congrescentrum.

Sinds 1994 onderscheidt het Erasmus Expo- en Congrescentrum zich door een zakelijke uitstraling te combineren met een uniek aanbod van zalen. Het congrescentrum beschikt over plenaire zalen voor 60 tot ruim 900 personen en een aantal kleinere zalen voor 12 tot 40 personen voor bijvoorbeeld workshops of cursussen.

Op bovenstaande foto ziet u onze gewilde Forumzaal, geschikt voor circa 100 tot maximaal 220 gasten en voorzien van een eigen registratiebalie, garderobe en restaurant!

Op de begane grond van het congrescentrum vindt u een examenlocatie die geschikt is voor het afnemen van examens vanaf circa 100 tot ruim 1.000 personen!

Het Erasmus Expo- en Congrescentrum is uitgerust met een breed aanbod van faciliteiten, waarbij u wordt geadviseerd door onze coördinatoren.

Het Erasmus Expo- en Congrescentrum is uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer of met de auto via nabijgelegen autosnelwegen.

Bent u nieuwsgierig geworden? Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Erasmus Expo- en Congrescentrum
Conference & Event Services
010-4081081
ces@eur.nl
www.eur.nl/campus/verhuur

Op onze site vindt u tevens informatie over onze andere verhuurlocaties op de campus.

  

Laurenskerk

Sinds de Middeleeuwen is de Laurenskerk voor Rotterdam en omgeving de locatie bij uitstek voor evenementen, officiële bijeenkomsten, vieringen, uitreikingen, tentoonstellingen en uitvoeringen. De sfeervolle locatie, de ruime oppervlakte en de centrale ligging maken de Laurenskerk geschikt voor evenementen op nationaal en internationaal niveau. In de Laurenskerk is zowel plaatsing van stoelen als standbouw mogelijk. De monumentale kerk is van maandag tot en met zaterdag te huur en beschikt over moderne faciliteiten.

Capaciteit
De Laurenskerk kan op flexibele wijze worden ingedeeld aangezien er geen vaste zitplaatsen (banken) zijn. Wanneer u van plan bent een activiteit in de Laurenskerk te organiseren denken wij graag met u mee over mogelijke indelingen. Per activiteit kan bekeken worden welke indeling het beste aansluit bij zowel de activiteit als het aantal personen. De kerk heeft zo’n 3.300 m2 vloeroppervlakte.

Theateropstelling 1.200 personen
Receptie of buffet 2.000 personen
Diner 1.250 personen

Zoekt u een historische locatie met karakter, sfeer en klasse voor groepen? Dan heten wij u van harte welkom! Het monumentale gebouw van de Laurenskerk heeft van oudsher naast een godsdienstige functie een maatschappelijke functie gehad.

Congres/vergadering/workshop
Voor zowel grote als kleinere groepen is de Laurenskerk een geschikte congres- en/of vergaderlokatie. Als congresorganisator weet u dat elk congres zijn eigen vorm heeft. Gezien de uitgebreide oppervlakte zijn er legio mogelijkheden om uw congres te plaatsen, bijvoorbeeld met een podium in theateropstelling en  ruimtes voor de ontvangst, pauzes en borrel en een cateringwerkruimte.

Voor een kerk van deze oppervlakte denkt u wellicht niet zo snel aan de kleinere groepen. Echter, wij hebben een dergelijk programma al diverse keren geplaatst. U kunt dan gebruik maken van de gehele kerk. Na een plenaire sessie, wordt bijvoorbeeld uiteen gegaan voor de subsessies. En dan is er daarna ook nog ruimte over voor een afsluitende borrel of diner. De gehele ruimte wordt gebruikt, echter op een dusdanige manier dat de sfeer intiem blijft en zeker niet te groot is.

Beurs/modeshow
Uw beurs nu eens op een andere plaats dan de gebruikelijke business- en congrescentra? Kies dan een keer voor de inspirerende omgeving van deze eeuwenoude kerk. Ook uw productpresentatie is bij ons in goede handen. Door het grote podium hebben wij zelfs ruimte voor een spectaculaire onthulling. Het middenschip is tijdens uw beurs of productpresentatie de plaats voor een sfeervolle netwerkborrel of diner!

En wat denkt u van de catwalk voor uw modeshow tussen de pilaren, onder de grote kroonluchters en tegen de achtergrond van het beroemde kerkorgel! De ambiance voor een topcollectie!

Lunch/diner

In een sfeervolle ambiance kunt u hier dineren en lunchen met groepen van 100 tot 1.000 personen. In het eerste geval gebruikt u alleen het middenschip voor het diner en worden de ruimtes er naast gebruikt voor ontvangst en bijvoorbeeld een kleine pauze en changement (klik hier voor de ingetekende plattegrond). In het laatste geval wordt de gehele kerk gebruikt, waarbij uiteraard de garderobe en ontvangst- en cateringwerkruimte niet vergeten worden (klik hier voor de ingetekende plattegrond).

Dineren en lunchen kan bij ons aan klassiek gedekte ronde tafels, maar wat denkt u bijvoorbeeld van eens een keer lange tafels van wel 50 personen te plaatsen? Of dinertafels op statafelhoogte waar uw gasten aan barkrukken dineren? Mogelijkheden te over! Voor alle mogelijkheden en het bespreken van uw wensen en voorkeuren kunt u contact opnemen met de Laurenskerk.

Catering
Bij recepties, feesten, lunches en buffetten is de catering bij de medewerkers van de Laurenskerk in uitstekende handen. Onze cateringkaart zenden wij u op verzoek graag toe. Er kan echter ook gekozen worden voor externe catering. Zij weten de weg in de Laurenskerk en kunnen letterlijk zorgdragen voor de puntjes op de spreekwoordelijke ‘i’ bij uw evenement. Bij externe catering wordt door de Laurenskerk 10% Food & Beverage toeslag in rekening gebracht.

De Laurenskerk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en is er ruime parkeergelegenheid op loopafstand.

Sint-Laurens kerk
Grotekerkplein 27
3011 GC  Rotterdam
010-4131494
info@laurenskerkrotterdam.nl
www.laurenskerkrotterdam.nl

Van der Valk Hotel Ridderkerk

Een uitnodigende locatie voor zakelijke bijeenkomsten zoals seminars, vergaderingen, trainingen en recepties. De 14 multifunctionele zalen zijn stijlvol ingericht en voorzien van professionele audiovisuele faciliteiten. Van der Valk Hotel Ridderkerk is gelegen aan de A15 op steenworp afstand van Rotterdam.

Van der Valk Hotel Ridderkerk heeft 140 niet-roken kamers, waaronder 8 suites. De kamers zijn comfortabel ingericht en voorzien van airconditioning, internetaansluiting en TV. De badkamers zijn sfeervol ingericht en voorzien van ligbad en aparte douche. Alle hotelkamers zijn gelegen aan een atrium en  de 28 Executive kamers hebben een prachtig uitzicht over havenstad Rotterdam of over de landelijke vergezichten van Ridderkerk, Dordrecht en Zwijndrecht.

Als gast van Van der Valk Hotel Ridderkerk kunt u gratis gebruik maken van de ruime parkeergelegenheid.

Voor een vrijblijvende rondleiding of offerte kunt u contact opnemen met een van de medewerkers van de afdeling sales.

Van der Valk Hotel Ridderkerk 
Krommeweg 1
2988 CB Ridderkerk
0180-646900
ridderkerk@valk.com

www.hotelridderkerk.nl
Online kamer reserveren
Online zaal reserveren

 

Art Centre Delft

Welkom bij Art Centre Delft: vergaderparadijs in de Randstad

Bij Art Centre Delft bent u in het hart van het natuurgebied dat Delft, Rotterdam en de Haagse randgemeenten lucht en vrijheid geeft. Art Centre Delft is een 19e eeuwse boerderij, gerenoveerd en uitgebreid met lichte, ruime vertrekken. Glaspartijen van vloer tot plafond en een enorm houten terras bieden u onder alle weersomstandigheden een fantastisch uitzicht op het mooiste stukje natuur van Midden-Delfland.

Zen in de polder
In dit wonderstille landschap is het goed en inspirerend om met elkaar te praten, te creëren en te recreëren. Met de natuur overal om ons heen komen mensen tot rust. Zen in de polder, zo u wilt. Ver weg loeit een koe. Dichterbij zingt de leeuwerik en ritselt het riet in de sloot. Geen file te zien, geen fabriek te ruiken. De zon in uw hart, inspiratie in het hoofd en verder helemaal niets.


Buiten
Wanneer de zon meewerkt, dan is een flip-over zo onder de perenboom geplaatst en met wifi is het werken op laptop onder de walnootboom geen werken meer……

(H)eerlijk biologische keuken voor lunch en diner met producten uit eigen moestuin.


Helemaal niets hoeven en tòch zoveel te doen
In Art Centre Delft is bijna alles mogelijk voor groepen van 10 tot 200 personen. Faciliteiten zoals beamers, flip-overs, microfoons, stoelen kunnen worden geleverd.
Mogelijkheden zijn:  vergaderen • workshops • conferentie • presentaties • seminar • lezingen • trainingen • gespreksgroepen
En geloof ons: een bijeenkomst in Art Centre Delft levert heel wat meer op dan een sessie op kantoor!

Inspirerende royale vergaderruimtes
Fantastisch uitzicht en WIFI in alle ruimtes en uitzicht op natuur. U kunt gebruik maken van diverse ruimtes:

De galerie 220 m2voor max. 180 personen.
Uitzicht op de beeldentuin, moestuin en de boomgaard.
Het terras kan bij de ruimte worden betrokken.

Het atelier 182 m2 geschikt voor max. 70 personen.
Aangrenzend terras en grote tuin.

De verdieping 180 m2 voor max. 60 personen in theateropstelling.
Met terras van 48 m2.

Het theehuis 60m2 voor max. 20 personen.
Midden in de boomgaard.

De linker bovenkamer 40 m2 geschikt voor max. 18 personen.
Galerij voor de frisse neus. Ligt aan ruime hal, mogelijkheid om een groep te splitsen.

De rechter bovenkamer 40 m2 voor max. 18 personen
Uitzicht op de boomgaard met eveneens een galerij
en de naast gelegen hal ruimte om een groep op te splitsen.

In de galerieruimte van World Art Delft (WAD) worden de lunch en/of diner buffetten geserveerd. WAD is een stichting die als doel heeft internationale kunst te presenteren en educatieve projecten te ontwikkelen. Jaarlijks organiseert WAD interessante tentoonstellingen en symposia waarbij zij internationale kunstenaars uitnodigt om met elkaar aan projecten samen te werken. Voor de jeugd zijn er verschillende educatieve projecten, veelal gerelateerd aan de tentoonstellingen.

Waar zien wij u?
Gezellig pratend onder de appelboom? Met een biertje op het terras? Beeldhouwend in onze beeldentuin? Confererend in onze ontvangstzaal, schilderend met collega’s in ons atelier? Of dromend langs de waterkant met een sprietje gras tussen de lippen?

Met plezier informeren wij u over de mogelijke arrangementen die passen bij wat u wilt bereiken met uw bijeenkomst. Eén ding weten we – uit ervaring – al wel zeker: als u ons eenmaal heeft ontdekt, blijft een tweede bezoek nooit lang uit. Tot spoedig!

Gratis Parkeren
80 auto’s op eigen terrein en 200 auto’s bij belendend perceel op loopafstand.

Art Centre Delft
Rotterdamseweg 205
2629 HD Delft
Tel:  015 285 01 14
Fax: 015 285 01 24
info@artcentredelft.com
www.artcentredelft.com

De Uithof

De Uithof is het veelzijdige sportcentrum aan de rand van Den Haag met een breed scala aan activiteiten: een sneeuwbaan, een 400-meter ijsbaan, ijshockeyhal, een uitdagende kartbaan en een klimmuur. De Uithof beschikt over 7 vergaderzalen, een evenementenhal, een grand café en themacafés. Dit alles maakt de Uithof tot een unieke locatie!

Congressen, evenementen en vergaderen
Een concertavond met meerdere artiesten op een groot podium. Een sportdag met 12 verschillende activiteiten en een afsluitend walking diner. Een bedrijfsfeest met meer dan acht thematisch ingerichte zalen.

Met de evenementenhal, de diverse zalen en alle sportieve activiteiten is de Uithof een uitstekende locatie voor evenementen en bedrijfsfeesten tot 5.000 personen.

De conferentiezalen hebben veelal uitzicht op de ijsbaan en ijshal. Daarnaast bestaat de mogelijkheid de twee themacafés (het skicafé en het kartcafé) exclusief voor uw bedrijf af te huren.

Concerten en feesten
Feesten en concerten tot meer dan 5.000 personen zijn perfect mogelijk in de Uithof.

Van themafeesten op verschillende locaties tot een feestavond met meerdere artiesten: u vraagt, wij draaien! Wilt u uw evenement een bijzonder tintje geven met diverse acts? De Uithof werkt nauw samen met diverse artiesten en boekingsbureaus.

Van pauze-acts en acteurs die het feest op gang brengen tot Nederlandse artiesten, wij zorgen ervoor dat uw evenement uniek is! De verschillende zalen en horecalocaties zijn op maat in te richten, bijvoorbeeld als casino, met verschillende muziekstijlen, verlichte dansvloeren of zelfs een sushi-bar! Omdat de Uithof slechts enkele autominuten verwijderd is van Kijkduin, is het programma ook uit te breiden naar het strand!

De Uithof
Jaap Edenweg 10
2544 NL Den Haag
0900 – 33 84 84 63
info@deuithof.nl
www.deuithof.nl