Attent Notuleerservice


Een ledenvergadering, zakelijke bijeenkomst of symposium vastleggen in een verslag is tijdrovend. 

Attent Notuleerservice heeft ruime ervaring met notuleren voor bedrijven, maatschappelijke organisaties en de overheid en maakt voor uw organisatie een goed verslag. De deelnemers aan de bijeenkomst kunnen zich volledig concentreren op de bespreking en hebben geen omkijken naar het verslag. 

Attent Notuleerservice
www.attentnotuleerservice.nl
info@attentnotuleerservice.nl
06 – 83 08 53 50
Clusiusweg 1
9751 PN Haren

Attent Notuleerservice is het notuleerbureau van Barbara Snabilié. Vanuit haar achtergrond in projectfuncties bij organisaties en bedrijven brengt zij een brede kennis van processen in organisaties mee. Zij is gespecialiseerd in het maken van verslagen, onpartijdig en gaat discreet om met vertrouwelijke informatie.

Opdrachtgevers zijn adviesorganen, beursgenoteerde bedrijven, brancheorganisaties, gemeenten, provincies, pensioenfondsen, verenigingen van eigenaren, welzijnsorganisaties, woningcorporaties, universiteiten en zorginstellingen.


Attent Notuleerservice maakt verslagen van vergaderingen van besturen, toezichthouders, aandeelhouders, ledenvergaderingen, interviews, hoorzittingen, bewonersbijeenkomsten, congressen en dergelijke. Ook het omzetten van geluidsopnames in een verslag is mogelijk.

Een samenvattend verslag is al mogelijk vanaf € 200 exclusief btw per vergaderuur. Op aanvraag is de notuleerservice ook buiten kantoortijden beschikbaar.

Het werkgebied van Attent Notuleerservice strekt zich uit over de provincies Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Utrecht.


Wilt u meer weten?
Neem contact op en stuur een e-mail of bel 06 – 83 08 53 50.

BSE

Verkoop en verhuur van professionele licht- en geluidsapparatuur. Het verhuurassortiment van BSE is uitermate geschikt voor congressen en seminars, openingen, evenementen, modeshows en productpresentaties. Ook voor sprekersinstallaties en stands  of de verlichting hiervan bent u bij BSE aan het goede adres. Alle apparatuur kan uiteraard ook door ons getransporteerd, geplaatst en bediend worden.

Op de website van BSE kunt u terecht voor:

  • vrijwel alle verhuur-producten
  • online verhuur reserveringen
  • offerte
  • verhuuraanbiedingen
  • verkoopaanbiedingen
  • occasions

De verhuurprijzen zijn gestaffeld, dat betekent bijvoorbeeld dat u de 2e dag 50% korting krijgt. Alle verhuurprijzen zijn per dag, excl BTW en vanaf BSE.

BSE licht-geluid-beeld
Hoendiepskade 24/1
9718 BG Groningen
Tel: 050 – 313 44 33
info@bse-pro.nl
www.bse-pro.nl

MY Facilities

Toonaangevend in audiovisuele presentaties, MY Facilities ondersteunt uw evenement van begin tot eind. Niet alleen de technische ondersteuning, maar wij denken met u mee over oplossingen, aankleding en de sfeer van de bijeenkomst. Naast de techniek kunt u MY Facilities inzetten voor alles wat uw evenement nodig heeft om te slagen.

Business-meeting
Wij faciliteren veel business-events. Onder andere topmeetings, aandeelhoudersvergaderingen en lanceringen van bedrijfsstrategieën. Uw presentaties behandelen wij vertrouwelijk.

Conferenties
Wilt u iets delen met grote groepen mensen? Meerdere ruimtes voorzien van audiovisuele middelen? MY Facilities verzorgt het voor u, in onze magazijnen hebben we materiaal voorradig en in de aankleding van de zaal kunnen we veel betekenen.

Eventregistratie
MY Facilities is in bezit van een eigen video-regieset. Hiermee kunnen we uw event in hoge kwaliteit opnemen en desgewenst een compilatie maken.

Feest
Iedereen heeft wel eens iets te vieren. Een opening, jubileum of gewoon een gezellig feest. MY Facilities kan alle apparatuur leveren. Wilt u er ook toeters en bellen bij? Geen probleem, wij regelen het.

Videopresentatie en -registratie
Hier ligt ons hart. Het is voor ons bij iedere klus weer een uitdaging het beeld creatief en perfect over te brengen. Voor iedere opdracht brengen wij een locatiebezoek, zo komen we nooit voor verrassingen te staan. Samen met u overleggen we de mogelijkheden voor de techniek.

Geluidsversterking
Om uw boodschap over te brengen is het geluid van essentieel belang. De verstaanbaarheid moet perfect zijn en de performance indrukwekkend. Onze geluidstechnici staan voor u klaar. Mocht er toch een microfoontje niet helemaal goed zitten, dan grijpen zij direct in. Wij staan voor kwaliteit.

Licht
Mensen moeten zich prettig voelen. De ambiance van de locatie levert daar een grote bijdrage aan. Met ons schitterende licht maken wij daar iets moois van in het uitlichten van de bijeenkomst.

MY Facilities
Grondzijl 6
9731 DG GRONINGEN
085 0654555
info@myfacilities.nl
www.myfacilities.nl

Hayema Heerd

Bij de Hayema Heerd treft u een bijzondere vergaderlocatie. Ons motto is: doe het met STR-OOO: Ontmoeten, Ontwikkelen en Ontspannen. Vergaderen kun je vergelijken met stro. Losse strootjes ogen niet sterk. Maar gebundeld vormt het stro juist hele goede bouwstenen voor een stevig bouwwerk. Voor iedere vergaderwens is er een geschikte ruimte en passend arrangement. Voor zowel kleine als grotere groepen (tot circa 75 personen) kunt u bij de Hayema Heerd terecht.

Grote vergaderruimte
De voormalige deel is geschikt voor groepen vanaf 15 – circa 75 personen. Diverse opstellingen zijn mogelijk:

  • Theateropstelling / cabaretopstelling tot 75 personen
  • Carrévorm tot 50 personen
  • U-vorm tot 40 personen
  • Vrije inrichting vanaf 15 personen
  • Situering beamer, projectiescherm is flexibel
  • Geluidsversterking is beschikbaar
  • Gratis WiFi

Van oktober t/m april is de grote ruimte deels voorzien van een uniek plafond waarmee er een aangename temperatuur gegarandeerd wordt. Ook bij winterse omstandigheden!

Kleine vergaderruimte
Waar eerst (toen de boerderij in 1870 in gebruik werd genomen) de paarden hebben gestaan en later het gebruik als ‘kraamkamer’ voor de koeien, is de kleine ruimte nu bij uitstek geschikt voor brainstormsessies en ongestoord vergaderen in kleine groepjes.

  • Geschikt voor groepen tot max. 15 personen
  • Vaste opstelling rond ruime ovale vergadertafel
  • Bijzondere lounge hoek voor een ‘benen-op-tafel-brainstorm’ of gewoon om even lekker gezellig te zitten
  • Beamer en projectiescherm zijn aanwezig

Voor grotere groepen ideaal als extra ruimte voor het werken in kleine groepjes.

Hayema Heerd
Jensemaweg 3
9883 TH Oldehove
+31 (0)50 – 40 30 9 30
info@hayemaheerd.nl
www.hayemaheerd.nl

DIA Licht geluid en beeld


Samen maken we er iets moois van. 
Onder dit motto verkoopt en verhuurt DIA Licht geluid en beeld licht-, geluids- en beeldapparatuur voor elk evenement, feest of presentatie. Of het nou gaat om een beursstand, productpresentatie, personeelsavond of popfestival… Wij adviseren en werken samen met u graag projecten uit op een voor u zo optimaal mogelijke manier.

We leveren licht, geluid, beeld en faciliteren diensten voor vele toepassingen. DIA Licht geluid en beeld levert ruim 70 merken en beschikt over een grote showroom. We repareren alle merken apparatuur met garantie op reparatie van 3 maanden. Goede kwaliteit en service bieden tegen een eerlijke prijs.

We gaan voor tevreden klanten en langdurige relaties. Met al meer dan 30 jaar ervaring hebben we voor vele festivals en opdrachtgevers gewerkt. Kunnen we wellicht voor u ook wat betekenen? Kom eens langs in onze showroom. De koffie staat klaar.

DIA Licht geluid en beeld
Australiëweg 8
9407 TE ASSEN
0592-342098
info@dialgb.nl
www.dialgb.nl

Tanja Verhuur

 

Van luxe meubelen, tapijttegels, laminaat, naaldvilt en velours tapijt van decoratie tot (keuken)apparatuur. Tanja Verhuur is de stille kracht achter vakbeurzen, congressen, bedrijfsfeesten en exposities.  Met de materialen van Tanja kunt u vertrouwen op een smaakvolle en representatieve aankleding van uw congres, beurspresentatie of tijdelijk evenement.

De mooiste materialen op de juiste plaats en tijd …
In onze catalogus vindt u een ruime keus aan materialen in uiteenlopende stijlen, die u eindeloos kunt combineren. Welke gasten u ook wilt ontvangen, Verhuurbedrijf Tanja heeft voor elke presentatie een ‘oplossing op maat’ in huis. U kiest de stijl die past bij uw gast!

Vraag direct vrijblijvend een offerte aan

Zelf uw eigen stand inrichten? Vraag naar de vele mogelijkheden en eventuele kortingen …

Onze medewerkers geven u graag advies en helpen u desgewenst bij het samenstellen van een totaalpakket, dat qua kleur en opbouw een evenwichtig geheel vormt.
Onze medewerkers verkopen geen ‘nee’. Al uw specifieke wensen zijn bespreekbaar. Als Tanja iets niet in huis heeft, dan halen we het voor u in huis.
Onze medewerkers zijn flexibel en kunnen op hectische momenten à la minute bijspringen.
Wij hebben voor standbouwers, ontwerpers, organisatoren van beurzen en/ of evenementen, een uniek en gratis instrument beschikbaar, waarbij u een inlogcode krijgt van onze website. Uniek is, dat u een eigen collectie samenstelt en uw klanten rechtstreeks op uw eigen website artikelen kunnen bekijken en bestellen, middels een geavanceerd bestelsysteem. De klant, die een bestelling bij u plaatst, krijgt automatisch een digitale orderbevestiging.U verzamelt de bestellingen en geeft deze door aan Tanja Verhuur. Vraag een inlogcode en instructie aan bij Herman Spoelder van Tanja Verhuur 050-4092800.

Werkwijze
Bij het organiseren van evenementen zijn duidelijke afspraken onontbeerlijk. Daarom staat overleg met de klant bij ons op de eerste plaats. Samen met u werken wij graag aan een feilloos resultaat.

Minstens zo belangrijk is een betrouwbare logistiek. Onze vervoersdienst staat dan ook 24 uur per dag voor u klaar. Uw bestelling wordt stipt op tijd op de gewenste locatie afgeleverd.

Verhuurbedrijf Tanja kent de markt van A tot Z. Deze kennis vertaalt zich in een doelgerichte en klantvriendelijke service.

Tanja Verhuur
Havenstraat 14
9471 AM Zuidlaren
050-4092800
www.tanja.nl
verhuur@tanja.nl

Congrestolken

Al meer dan 40 jaar luisteren wij naar uw wensen en vertalen wij deze naar op maat samengestelde teams van ervaren congrestolken. Wij zorgen voor de juiste professionals voor al uw vergaderingen, evenementen en internationale bijeenkomsten.

Onze congrestolken zijn academisch opgeleid, hebben jarenlange ervaring en voldoen aan de hoogste professionele normen. Zij werken regelmatig voor zowel nationale overheden, Europese en internationale instellingen, als ook voor het bedrijfsleven.

Congrestolken, een begrip in de wereld van meertalige communicatie. Dankzij ons unieke internationale netwerk verzorgen wij elke gewenste talencombinatie, niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland.

Samen met u bekijken wij uw doelstellingen en stellen de optimale combinatie van tolken en techniek voor. Wij denken mee en nemen u een groot deel van de administratieve en praktische organisatie uit handen.

 

Wat maakt Congrestolken zo bijzonder?

  • Congrestolken is het oudste en meest ervaren tolkenbureau van Nederland
  • Onze tolken zijn in Nederland de enigen die
    • op het hoogste internationale niveau werken (EU, VN)
    • na een strenge toelatingsprocedure toegelaten zijn tot de internationale beroepsvereniging van congrestolken, AIIC (www.aiic.net)
    • de strikte gedrags- en geheimhoudingscode van AIIC naleven
    • herhaaldelijk op hun kwaliteit en kennis worden getoetst
  • Wij zijn de enigen in Nederland met een internationaal netwerk van toptolken
  • Congrestolken wordt gerund door haar eigen tolken/leden en is derhalve geen standaard bemiddelaar. Wij werken zonder winstoogmerk en met passie voor ons vak!

Onze diensten

  • Simultaan, consecutief, fluisteren
  • Vertalingen (schriftelijk)
  • Specialisten op alle vakgebieden en in het bijzonder rechten, economie, politiek, financiën, medische wetenschappen
  • Alle talencombinaties
  • In binnen- en buitenland

CONGRESTOLKEN | CONFERENCE INTERPRETERS
Jan Willem Brouwersstraat 16-II
1071 LJ Amsterdam
+31 20 625 2535
info@conferenceinterpreters.com
www.congrestolken.nl

Restaurant De Twee Provinciën

Al vele jaren is Restaurant De Twee Provinciën een aantrekkelijke locatie voor een congres en andere zakelijke bijeenkomsten. De sfeervolle zalen en de uitstekende verzorging staan garant voor een bijeenkomst in een passende ambiance. Het restaurant heeft een uitgebreide keuken en verzorgt dinerarrangementen en buffetten met verse ingrediënten.

De Twee Provinciën ligt op een schiereiland met een panoramisch uitzicht over de jachthaven en het Paterswoldsemeer, op de grens van de provincies Groningen en Drenthe. Het restaurant beschikt over een groot terras aan het water.

Restaurant De Twee Provinciën
Meerweg 245
9752 XD Haren
050 – 309 0008
info@detweeprovincien.nl
www.detweeprovincien.nl

MartiniPlaza

U wilt een congres organiseren of vergaderen? Bij MartiniPlaza ontvangen wij u graag en zorgen we dat alles geregeld is. MartiniPlaza verzorgt voor u de zalen, technische en organisatorische ondersteuning en catering. Service met Groningse gastvrijheid. Zo kunt u zich volledig richten op de inhoud van uw congres of vergadering.

MartiniPlaza denkt mee vanaf uw eerste ideeën en ziet de kansen.

MartiniPlaza                             Zaal huren?
Leonard Springerlaan 2               Offerte op maat vragen?
9727 KB Groningen
050 – 522 2620
sales@martiniplaza.nl

www.martiniplaza.nl

Congres in Groningen

MartiniPlaza beschikt over vier plenaire congreszalen. De zalen bieden uw bezoekers een of meerdere dagen een comfortabel verblijf. Aangename stoelen, uitstekende akoestiek en volop ruimte voor parallelbijeenkomsten en exposities in de naastgelegen zalen. Combineer dat met de stijlvolle foyers voor ontvangst, pauze en een borrel na afloop en u bent gegarandeerd van een passende setting voor uw congres:

  • capaciteit 100 tot 4.000+ personen
  • 4 plenaire zalen
  • technische ondersteuning
  • stijlvolle foyers
  • ruimte voor parallelsessies en exposities in aparte zalen
  • uitbreiding naar wens

Van de Stichting Kwaliteitsregelingen Congres- en Vergaderbranche ontving MartiniPlaza het predikaat ‘4-hamer locatie’. Daarmee bent u verzekerd van hoge kwaliteitsnormen ten aanzien van inrichting en service.

Vergaderen kan bij MartiniPlaza in dertien vergaderruimtes. De vergaderzalen kunnen onderling verbonden worden en zijn zo geschikt voor iedere vorm van vergaderen:

  • capaciteit 2 tot 2.000 personen
  • ook geschikt voor bijeenkomsten die deels plenair en deels in groepen plaatsvinden
  • flatscreen beeldscherm
  • beamer
  • wifi-verbinding
  • uitbreiding naar wens

De zalen zijn voorzien van de modernste vergaderfaciliteiten en hebben een frisse uitstraling.
Bekijk hier de capaciteit van de congres- en vergaderzalen >>

Eigen horeca
Liefde gaat door de maag. Succes ook, vinden wij. De culinaire verzorging bepaalt dan ook voor een belangrijk deel het succes van uw evenement. Wij zorgen ervoor dat het u en uw bezoekers aan niets ontbreekt. Uiteraard passen wij de invulling aan uw wensen en het thema van de bijeenkomst aan. Onze chef-kok verzekert u van hoogwaardige culinaire kwaliteit en bediening op maat. Bij uw vergadering of congres bieden wij de complete culinaire verzorging voor de hele dag tegen een all-in prijs.

Bereikbaarheid & overnachting
Door onze ligging aan de Ringweg van Groningen, vlakbij de A7, is MartiniPlaza uitstekend bereikbaar. Ook het openbaar vervoer biedt tal van gunstige aansluitingen. Rond MartiniPlaza zijn ruim 1.500 parkeerplaatsen beschikbaar. Bij meerdaagse bijeenkomsten bieden we diverse hotel-arrangementen voor overnachtingen in de omgeving.

Huize Maas

Het monumentale Huize Maas ligt in het sfeervolle stadshart van Groningen. Een stijlvolle locatie die zeer geschikt is voor uw zakelijke en feestelijke bijeenkomsten. Gezelschappen tot 850 personen ontvangen wij graag in een van onze drie verschillende zalen, die elk met een eigen uitstraling hebben. In de virtuele tour krijgt u een overzicht van de locatie.

 

Achterzaal
Afmeting:
Aantal personen:
Aantal bars:
Geluid zaal:
Verlichting:
20m x 15m
+/- 550
1
Funktion One
Diverse intelligente verlichting
Podium
Podium:
Uitschuifbaar podiumdeel:
Geluid podium:
DJ booth:
8m breed x 4m diep x 3,6m hoog
4m breed x 2m diep x 4m hoog
Funktion One
• 2 Technics SL 1200 draaitafels
• 2 Pioneer CDJ 1000 MK3 cd spelers
• Pioneer DJM 800 mixer
Voorzaal
Afmeting:
Aantal personen:
Aantal bars:
Geluid:
Verlichting:
Extra:
25m x 15m
+/- 200
2
Electro Voice
Sfeerverlichting
Diverse zitjes en open haarden
The sidebar
Afmeting:
Aantal personen:
Aantal bars:
Verlichting:
5m x 5m
+/- 30
1
Sfeerverlichting
Rookruimte
Afmeting:
Aantal personen:
Extra:
5m x 5m
+/- 40
Statafels en loungezitjes
Kleedkamer
Afmeting:
Aantal personen:
Extra:
+/- 4m x 4m (achter het podium)
2
Verlichting, spiegels en stromend water

Huize Maas is gunstig gelegen met op loopafstand trein- en busverbindingen en een parkeergarage op minder dan 200 meter.

Met haar lange gastvrije traditie heet Huize Maas u van harte welkom. Direct weten wat Huize Maas voor u kan betekenen? Vraag gerust een offerte aan.

Huize Maas
Vismarkt 52
9711 KV  Groningen
050-3123621
info@huizemaas.nl
www.huizemaas.nl

Buikdans show Aina

Buikdansen is danskunst met entertainment. Aina danst laat de vele kanten van de Egyptische buikdans zien op verschillende muziekstijlen en danst met sluier, vingercimbalen, stok of wings. Voorstellingen van haar dansgroep met professionals zijn mogelijk in combinatie met bijvoorbeeld een dj en muzikanten. De dansshow is een reis door de Egyptische muziek en moderne buikdans. Een wervelende show of een ingetogen, expressieve dans. De buikdanseressen vertolken de muziek, geven gestalte aan ritme en melodie. Aina verzorgt op aanvraag ook workshops voor bedrijven, organisaties en festivals.

Aina Merethe Scheerhoorn is danseres en internationaal gecertificeerd docent in Oriëntaalse Dans en Egyptische Folklore. Daarnaast is Alina Member of the International Dance Council CID-UNESCO.

Een afspraak maken voor een professioneel optreden? Neem dan contact op Aina danst.

Aina danst
06-33834013
info@ainadanst.nl
ainadanst.nl/buikdans/

Remonstrantse Kerk

Vlakbij het station en het Groninger Museum bevindt zich de Remonstrantse Kerk. Een aantrekkelijke locatie voor congressen, symposia, lezingen, debatten, workshops, tentoonstellingen en concerten. De kerkzaal is modern vormgegeven met een licht en open karakter en biedt plaats aan 180 personen in theateropstelling. Naast de kerkzaal zijn er zes vergaderruimtes, die geschikt zijn voor vergaderingen, workshops en trainingen. De ruimtes hebben elk een eigen sfeer en vier ervan bevinden zich in de gerestaureerde kosterswoning. Alle ruimtes zijn voorzien van moderne faciliteiten.

De 19eeuwse kerk is volledig verbouwd onder leiding van de Japanse architect Moriko Kira en getransformeerd tot een blikvanger, waar vooruitstrevende architectuur gepaard gaat met functionaliteit.

ruimte  m2  daglicht  theater
opstelling
 diner
kerkzaal  225  ja  180  100
kerkeraadskamer  45  ja  50  26
catechisatie
lokaal
 25  ja  20  12
woonkamer  26  ja  10
visitekamer  18  ja  8
hemelkamer  26  nee  20
tempelkamer  26  nee  20

Bijzondere Locaties Groningen verzorgt de catering, bij diners en specifieke wensen kan een cateraar worden ingehuurd. Meer informatie over de mogelijkheden vindt u op www.blgroningen.nl

Remonstrantse Kerk
Bijzondere Locaties Groningen
050-3181433
info@blgroningen.nl
www.blgroningen.nl

Martinikerk

Een unieke locatie in het hart van Groningen. De Martinikerk biedt ruimte voor congressen, vergaderingen, lezingen, tentoonstellingen, diners en bedrijfsfeesten. Voor grote evenementen tot maar liefst 1.200 gasten en ook voor kleinere groepen creëren wij een intieme sfeer. Als het gaat om inrichting, aankleding en catering verzorgen wij uw evenement met evenveel authenticiteit en allure als de Martinikerk zelf.

Het schip, het imposante hoogkoor, de librije, kapel en Fredericikamer bieden een sfeervolle ambiance met verwarming, krachtstroom, cateringfaciliteiten en een goede technische infrastructuur voor licht en geluid. De Kapel met uitzicht op het prachtige Martinikerkhof  heeft een gotisch bogenplafond evenals de kleinere Fredericikamer. De Librije is een lichte ruimte met in art nouveaustijl beschilderde zuilen. De ruimtes hebben elk een eigen sfeer en uiteenlopende mogelijkheden. Het Schip, Hoogkoor en de Kapel zijn toegankelijk voor rolstoelen.

Capaciteit

 zaal m2 daglicht theater  klas  buffet receptie  tentoonstelling
 schip 1000  ja 1.100  400  600 1.200  ja
 koor 150  ja 120  40  100 120  ja
 librije 63  ja 50  30  40 60  ja
 Fredericikamer 15  ja 20  –  12  ja
 kapel 77  ja 100  50  80 120  ja

Kijk voor meer informatie op www.martinikerk.nl.

Stadsschouwburg Groningen


Of het nu gaat om een congres, een bedrijfsfeest, een vergadering of een groot evenement, de Stadsschouwburg & De Oosterpoort bieden u niet alleen de ideale ruimte, maar ook professionele en enthousiaste mensen die ervoor zorgen dat uw evenement een succes wordt! Wij nodigen u graag uit voor een rondleiding. Onze medewerkers zullen u met veel plezier alle mogelijkheden laten zien
.

Vergaderen, zaalhuur, congreslocatie of personeelsfeest in de Stadsschouwburg & De Oosterpoort
Goede redenen voor het organiseren van uw evenement in onze theaters:

– multifunctionele ruimtes voor vergaderingen, congressen en andere evenementen;
– capaciteit van 30 tot 775 personen (de Stadsschouwburg);
– capaciteit van 15 tot 3500 personen (De Oosterpoort);
– moderne technische faciliteiten;

– catering op maat;
– goede parkeergelegenheid;
– gelegen aan de rand van het bruisende stadscentrum;
– goed bereikbaar met de auto, vlakbij de uitvalswegen;
– de Stadsschouwburg is goed bereikbaar per openbaar vervoer;
– De Oosterpoort ligt op loopafstand van het centraal station Groningen.

Locatie voor een evenement met klasse
Het historische gebouw van de Stadsschouwburg geeft uw congres of evenement een onderscheidende sfeer. Binnen wordt u direct opgenomen in de roodpluchen warmte van de klassieke entourage van deze prachtige neorenaissance cultuurtempel uit 1883.

De Stadsschouwburg Groningen, waar vele beroemde artiesten graag spelen, geeft ook zakelijke bijeenkomsten een gedenkwaardig cachet. De foyer, met de fonkelende kroonluchters en uitzicht op de Martinitoren, is een exclusieve ruimte voor een ontvangst in stijl. Het Kruithuis bevindt zich aan de achterzijde van de Stadsschouwburg. Dit vlakke vloertheater met een artistieke, moderne foyer biedt een prettige omgeving voor uw evenement.

De onderscheidende omgeving, de eigentijdse catering en de modernste faciliteiten staan garant voor een ongeëvenaarde herinnering. Kortom, De Stadsschouwburg is de locatie voor een evenement met klasse.

  

De Oosterpoort & de Stadsschouwburg Groningen
Postbus 775
9700 AT Groningen
050-3680204
zakelijk@spotgroningen.nl

De Oosterpoort

Of het nu gaat om een congres, een bedrijfsfeest, een vergadering of een groot evenement, De Oosterpoort & de Stadsschouwburg Groningen bieden u niet alleen de ideale ruimte, maar ook professionele en enthousiaste mensen die ervoor zorgen dat uw evenement een succes wordt! Wij nodigen u graag uit voor een rondleiding. Onze medewerkers zullen u met veel plezier alle mogelijkheden laten zien.

Vergaderen, zaalhuur, congreslocatie of personeelsfeest in De Oosterpoort & de Stadsschouwburg
Goede redenen voor het organiseren van uw evenement in onze theaters:

– multifunctionele ruimtes voor vergaderingen, congressen en andere evenementen;
– capaciteit van 15 tot 3500 personen (De Oosterpoort);
– capaciteit van 30 tot 775 personen (de Stadsschouwburg);
– moderne technische faciliteiten;

– gelegen aan de rand van het bruisende stadscentrum;
– catering op maat;
– goede parkeergelegenheid;

– goed bereikbaar met de auto, vlakbij de uitvalswegen;
– de Stadsschouwburg is goed bereikbaar per openbaar vervoer;
– De Oosterpoort ligt op loopafstand van het centraal station Groningen.

De Oosterpoort
Met diverse multifunctionele ruimten is De Oosterpoort een uitermate geschikte locatie voor uw evenement in Groningen. Uw congres, bedrijfsfeest, vergadering of ander evenement is bij ons in goede handen. De Oosterpoort biedt diverse plenaire (theater)zalen en ruime foyers. Daarnaast beschikken we over diverse subruimten, een gezellig café en een uitstekend restaurant. De optimale locatie voor uw evenement van 15 tot 3500 gasten!

Naast hoogstaande technische theaterfaciliteiten biedt De Oosterpoort uitgebreide, eigentijdse en bovenal voor u op maat gemaakte catering. In samenwerking met onze professionele en meedenkende medewerkers wordt uw evenement een memorabele belevenis in hét toonaangevende muziekpodium van Noord-Nederland.

  

De Oosterpoort & de Stadsschouwburg Groningen
Postadres:
Postbus 775
9700 AT Groningen
050-3680204
zakelijk@spotgroningen.nl