Escher in Het Paleis

De koninklijke vertrekken van Escher in Het Paleis (zoals de Balzaal) worden buiten openingstijden verhuurd als exclusieve locatie voor het organiseren van een bedrijfsevenement, vergadering, receptie, diner et cetera. Inspirerende ruimtes als de Zilverkamer en het Escher Atelier worden tijdens en buiten openingstijden verhuurd als exclusieve locaties voor een vergadering, workshop, brainstorm, lunch en dergelijke.

Eten in de keuken is alleen voor het personeel? Niet bij Escher in Het Paleis! Werd de keuken in souterrain vroeger inderdaad uitsluitend gebruikt door de koks en de bediening van Koningin-Moeder Emma, tegenwoordig kunt u hier een ontspannen culinaire avond beleven met een heerlijk walking dinner of diner buffet in ons MC Café.

De Nederlandse kunstenaar Maurits Cornelis Escher (1898 – 1972) is een van de bekendste grafische kunstenaars ter wereld. Hij wist als geen ander veranderingsprocessen uit te beelden. Eschers beroemde Metamorfoses vormen een ware inspiratiebron en kunnen vraagstukken op verrassende wijze visualiseren. Tot op de dag van vandaag fascineert hij door zijn optische illusies en zijn spel met perspectief, ruimte en werkelijkheid. De hoogtepunten uit zijn oeuvre zijn te zien in Escher in Het Paleis.

Ontvang uw gasten op vorstelijke wijze. Op basis van uw wensen stellen wij met plezier een passend aanbod samen.

Escher in Het Paleis
Lange Voorhout 74
2514 EH Den Haag
070 42 777 30
reservering@escherinhetpaleis.nl
www.escherinhetpaleis.nl

Opera zalencentrum

Een vergadering, een receptie, modeshow, jubileum, voor elke gelegenheid en elke soort gewenste service heeft Opera zalencentrum  een antwoord. Simpelweg een ruimte met een tafel nodig? Niets is onmogelijk bij Opera!

Opera zalencentrum heeft veel ervaring in het organiseren en begeleiden van diverse evenementen. De locatie beschikt over zes verschillende zalen die naar wens in te delen zijn. Met klasse, stijl en sfeer biedt Opera voor elke gelegenheid de juiste ruimte met zes zalen voor groepen tot maximaal vijfduizend personen. Alle zalen zijn voorzien van een prachtige marmeren vloer, kroonluchters en van sfeer- en/of led verlichting.

De ambiance geeft u en uw gasten of zakenrelaties daarmee het luxueuze gevoel wat u zoekt om uw bijeenkomst geheel naar wens te laten verlopen. Wenst u bijvoorbeeld één grote vergadertafel die de gehele ruimte beslaat of een warme, informele opstelling met – op het oog -willekeurig gerangschikte tafels? De indeling en inrichting van de zaal passen wij volledig naar uw wensen aan. Onze podia zijn mobiel zodat wij ook wat dit betreft onze beloften waar kunnen maken. Bovendien kan een aantal zalen ook aan elkaar gekoppeld worden.

Op de website vindt u informatie over ons zalencentrum, maar uiteraard staan wij voor u klaar om u in een persoonlijk gesprek te informeren over de diverse mogelijkheden die wij te bieden hebben.

Gratis parkeren bij zalencentrum Opera? Onze parkeerwachters helpen u graag aan een plekje op ons terrein.

Opera Zalencentrum
Fruitweg 28-34
2525 KH Den Haag
070 4451110
info@opera-denhaag.nl
www.opera-denhaag.nl

World Forum Den Haag

World Forum – Hosting the World

Het World Forum is een toonaangevend internationaal congrescentrum gevestigd in Den Haag, stad van Vrede en Recht.

Het World Forum heeft de Nuclear Security Summit 2014 (NSS), de grootste top ooit in Nederland gehouden, succesvol gehost. Hierbij waren 58 wereldleiders aanwezig, waaronder de Amerikaanse president Barack Obama. Het trok rond de 5.000 delegatieleden en duizenden journalisten naar de stad Den Haag.

Met evenementen zoals de NSS heeft het World Forum aangetoond in staat te zijn (internationale) congressen en evenementen op topniveau te hosten. Het World Forum is een specialist geworden op het gebied van safety & security en heeft daarmee veel ervaring opgebouwd.

Het World Forum beschikt over 15.000 maan zalen, waarvan 10.000 mis in te zetten als exporuimte. De 28 zalen variëren van een capaciteit van 10 personen tot een theaterzaal met de maximale capaciteit van 2.161 personen. De unieke combinatie van een multifunctioneel auditorium/theater en 27 break out ruimtes maken het World Forum de perfecte locatie voor elk type evenement. Klik hier voor de virtuele rondleiding.

Het World Forum is groot genoeg om 5.000 bezoekers te ontvangen en tegelijkertijd klein genoeg om uw zakelijke bijeenkomst of evenement te personaliseren. Wij bieden exclusiviteit. Dat maakt het mogelijk om het hele gebouw te transformeren naar uw eigen look en feel. Uw gasten voelen zich daardoor persoonlijk welkom geheten. Uiteraard staat ons toegewijde team van professionals te allen tijde klaar om u hierin te adviseren. Klik hier voor onze brochure.

Direct offerte aanvragen.

Contactgegevens

World Forum
Churchillplein 10
2517 JW Den Haag
Tel.:  070-3066 366
Fax:  070-3066 443

info@worldforum.nl
www.worldforum.nl

Theater aan het Spui


In hartje Den Haag ligt Theater aan het Spui. Een uitstekende locatie voor uw congres, evenement, vergadering en receptie.
Theater aan het Spui heeft alles in huis om uw evenement tot een succes te maken
.

Theater aan het Spui                Zaal reserveren?
Spui 187                                    
Offerte aanvragen?
2511 BN Den Haag
070 – 356 53 48

events@hnt.nl

www.hnt.nl/zakelijk

 

Het Nationale Theater
Theater aan het Spui is onderdeel van het Nationale Theater, ook de Koninklijke Schouwburg, Het Nationale Toneel en NTjong maken daar deel van uit. Het Nationale Theater biedt een verscheidenheid aan locaties met tal van mogelijkheden voor een geslaagd evenement.

Capaciteit
Theater aan het Spui beschikt over 6 zalen en biedt ruimte aan groepen tot 550 personen. De locatie beschikt over twee theaterzalen, een ruime foyer en een grote studio.

Evenement op maat
Van locatieplanning en technische faciliteiten tot catering en entertainment, alles is mogelijk. Het team van de afdeling Events & Verhuur ondersteunt u graag bij de planning, organisatie en invulling van uw evenement. Graag informeren wij u over de mogelijkheden en doen u een aantrekkelijk voorstel. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Louwman Museum

Het Louwman Museum biedt u de mogelijkheid een bijeenkomst te organiseren in een unieke locatie; het mooiste automuseum van de hele wereld!

In juli 2010 opende het Louwman Museum haar deuren en inmiddels is het markante gebouw waarin de collectie van het Louwman Museum is ondergebracht niet meer weg te denken uit haar omgeving. Michael Graves tekende het ontwerp voor het indrukwekkende museumgebouw. De collectie omvat sport-, race- en filmauto’s. De omvangrijke kunstcollectie maakt de collectie interessant voor een breed publiek.

Ruim tweehonderdvijftig antieke en klassieke automobielen geven een overzicht van de ontwikkeling van de auto in al zijn verschijningsvormen, vanaf 1886 tot de 70-er jaren. Daarin is het Louwman Museum uniek in de wereld.

Een vergadering, congres, beurs, receptie, diner of feest: het Louwman Museum biedt vele mogelijkheden.

 

Met in totaal acht verschillende ruimtes, met een capaciteit van 4 tot 1000 personen, bieden wij altijd een geschikte ruimte die het beste past bij hetgeen u voor ogen heeft.

Wij denken graag met u mee over de creatieve invulling van uw bijeenkomst. Een rondgang (met gids) langs de fantastische collectie van het Louwman Museum behoort uiteraard tot de mogelijkheden

Wilt u meer informatie of een bezichtiging, neem dan gerust contact op met ons.

Joan Dubbelaar                                       Odette Bos-Migchels
Event Manager                                        Event Manager
(aanwezig di-do-vr)                                  (aanwezig ma-wo-do)
070-3047375/ 06-30067958                    070-3047379/ 06-23596825
j.dubbelaar@louwmanmuseum.nl           o.bos@louwmanmuseum.nl
www.louwmanmuseum.nl                        www.louwmanmuseum.nl

De Uithof

De Uithof is het veelzijdige sportcentrum aan de rand van Den Haag met een breed scala aan activiteiten: een sneeuwbaan, een 400-meter ijsbaan, ijshockeyhal, een uitdagende kartbaan en een klimmuur. De Uithof beschikt over 7 vergaderzalen, een evenementenhal, een grand café en themacafés. Dit alles maakt de Uithof tot een unieke locatie!

Congressen, evenementen en vergaderen
Een concertavond met meerdere artiesten op een groot podium. Een sportdag met 12 verschillende activiteiten en een afsluitend walking diner. Een bedrijfsfeest met meer dan acht thematisch ingerichte zalen.

Met de evenementenhal, de diverse zalen en alle sportieve activiteiten is de Uithof een uitstekende locatie voor evenementen en bedrijfsfeesten tot 5.000 personen.

De conferentiezalen hebben veelal uitzicht op de ijsbaan en ijshal. Daarnaast bestaat de mogelijkheid de twee themacafés (het skicafé en het kartcafé) exclusief voor uw bedrijf af te huren.

Concerten en feesten
Feesten en concerten tot meer dan 5.000 personen zijn perfect mogelijk in de Uithof.

Van themafeesten op verschillende locaties tot een feestavond met meerdere artiesten: u vraagt, wij draaien! Wilt u uw evenement een bijzonder tintje geven met diverse acts? De Uithof werkt nauw samen met diverse artiesten en boekingsbureaus.

Van pauze-acts en acteurs die het feest op gang brengen tot Nederlandse artiesten, wij zorgen ervoor dat uw evenement uniek is! De verschillende zalen en horecalocaties zijn op maat in te richten, bijvoorbeeld als casino, met verschillende muziekstijlen, verlichte dansvloeren of zelfs een sushi-bar! Omdat de Uithof slechts enkele autominuten verwijderd is van Kijkduin, is het programma ook uit te breiden naar het strand!

De Uithof
Jaap Edenweg 10
2544 NL Den Haag
0900 – 33 84 84 63
info@deuithof.nl
www.deuithof.nl

Royal Delft

Royal Delft is een sfeervolle congres- en vergaderlocatie in een ambachtelijke omgeving. Royal Delft, opgericht in 1653, is de enige overgebleven Delftse aardewerkfabriek uit de 17e eeuw. Het wereldberoemde Delfts Blauwe aardewerk wordt hier volledig met de hand beschilderd volgens eeuwenoude tradities.

Koninklijke Porceleyne Fles/Royal Delft                      Zaal huren?
Rotterdamseweg 196                                                      Offerte aanvragen?
2628 AR Delft
015 – 760 08 00
www.royaldelft.nl
arrangementen@royaldelft.com

Congres en vergaderen
Royal Delft biedt u verschillende arrangementen en speciale services voor een congres of een vergadering op onze sfeervolle en ambachtelijke locatie.

Zaalverhuur
Voor uw bijeenkomst kunt u beschikken over vijf prachtige zalen. Na 17:00 uur is ook de museumzaal (met een Delfts blauw tegeltableau van de wereldberoemde Nachtwacht) te huur voor een diner of borrel.

Workshops
Zelf aan de slag gaan met Delfts blauwe verf en aardewerk beschilderen? Bij Royal Delft kunt u verschillende workshops volgen. De workshops zijn geschikt als activiteit voor teambuilding en duren ongeveer een uur. Arrangementen op maat zijn mogelijk.

Dinerbuffet
Dineren in de museumzaal is mogelijk voor groepen vanaf 30 personen. In deze schitterende zaal dineert u tussen authentieke Delfts blauwe stukken. Kleinere gezelschappen kunnen dineren in de brasserie met uitzicht over de historische binnentuin.

Royal Delft neemt u mee naar de ambachtelijke wereld van het eeuwenoude Delfts blauwe aardewerk.

Koninklijke Schouwburg

De monumentale Koninklijke Schouwburg  heeft alle faciliteiten in huis om uw congres of evenement naar wens in te vullen. De Koninklijke Schouwburg is een sfeervolle locatie voor een congres, lezing, receptie of diner.

Koninklijke Schouwburg         Zaal reserveren?
Korte Voorhout 3                      Offerte aanvragen?
2511 CW Den Haag
070 – 356 53 48
events@hnt.nl
www.hnt.nl/zakelijk

 

Het Nationale Theater
De Koninklijke Schouwburg is onderdeel van het Nationale Theater, ook Theater aan het Spui, Het Nationale Toneel en NTjong maken daar deel van uit. Het Nationale Theater biedt een verscheidenheid aan locaties met tal van mogelijkheden voor een geslaagd evenement.

Capaciteit
De Koninklijke Schouwburg beschikt over 14 zalen en biedt ruimte aan groepen tot 680 personen.

Evenement op maat
Van locatieplanning en technische faciliteiten tot catering en entertainment, alles is mogelijk. Het team van de afdeling Events & Verhuur ondersteunt u graag bij de planning, organisatie en invulling van uw evenement. Graag informeren wij u over de mogelijkheden en doen u een aantrekkelijk voorstel. Neem contact met ons op voor meer informatie.