Art Hotel Rotterdam

Driesterrenhotel Art Hotel Rotterdam biedt luxe kamers met uitzicht op de Maas en de skyline van Rotterdam. Alle kamers hebben een eigen badkamer. In het stijlvolle restaurant Mio Papa wordt een continentaal ontbijt aangeboden en ’s avonds worden er Italiaanse gerechten geserveerd. In de lounge ontspant u voor de open haard met de krant en een drankje. Uw tijdelijke thuis in een wereldstad!

Art Hotel Rotterdam ligt bij het centrum van de stad en nabij het Luxor Theater en evenementenhal Rotterdam Ahoy.  Het hotel bevindt zich direct tegenover de metrostation Maashaven.

Art Hotel Rotterdam
Mijnsherenlaan 9
3081 GA Rotterdam
010 – 279 41 11
www.arthotelrotterdam.com
info@arthotelrotterdam.com

Intertext bedrijfsvertalingen

Van alle markten thuis. Intertext bedrijfsvertalingen is sinds 1991 actief voor het bedrijfsleven, de overheid en non-profitorganisaties. Teksten op technisch, juridisch, financieel-economisch en commercieel gebied worden snel en vakkundig vertaald in de door u gewenste taal. Daarnaast kunnen wij teksten voor u redigeren – óók in het Nederlands.

Vertaalservices
Intertext biedt vertaalservices aan in de volgende talen:
Arabisch, Bulgaars, Deens, Chinees, Duits, Engels, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Litouws, Marokkaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Servo-Kroatisch, Slowaaks, Tsjechisch, Turks, Russisch, Spaans en Zweeds.

Vertaaldiensten
Intertext werkt met een vaste groep (beëdigde) vertaalspecialisten. Als native speakers leveren zij maatwerk. Zij verplaatsen zich in uw communicatievraag en stemmen de toon van de tekst zorgvuldig af op uw doelgroep.

Intertext biedt vertaalservices aan in de volgende talen: Arabisch, Bulgaars, Deens, Chinees, Duits, Engels, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Litouws, Marokkaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Servo-Kroatisch, Slowaaks, Tsjechisch, Turks, Russisch, Spaans en Zweeds.

Zoekt u een vertaler met technische kennis, of een vertaler met een juridische achtergrond? Dan bent u bij Intertext aan het juiste adres!

Wij zijn gespecialiseerd in:

De vertalers
Intertext werkt sinds de oprichting van het bedrijf met een vaste groep (beëdigde) vertaalspecialisten, redacteuren en tekstschrijvers. Deze ervaren professionals hebben hun sporen verdiend op technisch, juridisch, financieel-economisch en commercieel gebied.

Als native speakers leveren zij maatwerk. Zij verplaatsen zich in uw communicatievraag en stemmen de toon van de tekst zorgvuldig af op uw doelgroep.

Intertext bedrijfsvertalingen
info@intertext.eu
www.intertext.info
070 3061400
Postbus 85930
2508 CP Den Haag

Laurens Geerlings Licht en Geluid

Uw partner voor het verzorgen van de techniek op uw evenement. Laurens Geerlings Licht en Geluid verzorgt geluid voor een zaal van 50 personen tot een locatie met 2.000 man. Of u nu een band of een spreker gepland heeft voor uw evenement wij zorgen ervoor dat het geluid in orde is.

Laurens Geerlings Licht en Geluid heeft alle markten in huis; geluid, licht, video, stroomvoorziening, productie en rigging. U heeft geen omkijken naar de techniek tijdens uw bijeenkomst. Wij regelen onder andere techniek voor: concerten, indoor en outdoor evenementen, shows, stands en beurzen, festivals en tours.

Verhuur
Laurens Geerlings Licht en Geluid verzorgt al jarenlang de techniek en verhuur voor theater, bands, concerten en evenementen. Wij verzorgen techniek op een aantal vaste locaties en verzorgen wij licht of geluid op locatie.

Geluid
Voor het verzorgen van geluid in akoestische lastige ruimtes (zoals kerken of grote evenementenlocaties) brengen wij vooraf een bezoek aan de locatie. Wij zullen in overleg met u bekijken wat de beste opties zijn om ervoor te zorgen dat uw gasten perfect geluid hebben.

Laurens Geerlings Licht en Geluid beschikt over apparatuur die op verschillende producties ingezet kan worden. Zo kunnen wij apparatuur leveren voor een spreker, maar ook het opnemen of versterken van een complete band behoort tot de mogelijkheden.

Licht
Om een locatie sfeer vol aan te kleden of het optreden van die band of artiest net even iets extra’s te geven is licht een belangrijke factor. Laurens Geerlings Licht en Geluid is in staat om locaties buiten of binnen zo uit te lichten dat uw gasten ere nog lang over na zullen praten.

Ook in de afdeling licht maken we gebruik van verschillende apparatuur zodat we altijd iets hebben wat ingezet kan worden tijdens uw evenement. Of er nou veel of weinig spanning aanwezig is op de locatie, wij zorgen ervoor dat alles veilig en netjes verloopt en dat u een mooi uitgelicht evenement krijgt.

Wij kunnen voor u complete lichtsets verzorgen met compleet lichtontwerp, maar ook de verhuur van een eenvoudig disco lichtsetje behoort tot de mogelijkheden.

Video
Voor de verzorging van videoprojectie of videoschermen tijdens uw presentatie, heeft Laurens Geerlings Licht en Geluid de juiste apparatuur en mensen om uw presentatie meerwaarde te geven. Of u nu wilt projecteren op een scherm voor 50 personen of buiten een enorm scherm wilt plaatsen op een plein om met honderden mensen naar voetbal te kijken de mogelijkheden zijn ongekend. 

Wij leveren alles gebruiksklaar op en zorgen dat u geen omkijken heeft naar de techniek voor uw presentatie. De gasten op de achterste rijen zullen nooit meer zeggen dat ze het niet hebben gezien.

Pre-programming
Lichtontwerpen voor uitgebreide producties worden vooraf op de computer ingetekend en eventueel met lichttafels grotendeels ingeprogrammeer. Het voordeel hiervan is dat we op locatie geen tijd nodig hebben met het inprogrameren van de lichttafel en dat u vooraf een idee krijgt hoe het licht eruit zal zien. Ook de tekeningen die worden gemaakt met het programma worden direct afgedrukt en kunnen gebruikt worden om de lichtset snel op te bouwen.

Losse verhuur/ Dry-hire
Een groot gedeelte van de apparatuur is te huur voor losse verhuur. Of u nu een speaker of 100 parren nodig heeft, Laurens Geerlings Licht en Geluid kan het voor u regelen. Elke lamp, speaker of ander apparaat wordt bij terugkomst direct gecontroleerd op correcte werking. Hierdoor weet u zeker dat wanneer u iets bij ons huurt u werkende en goede spullen mee krijgt.

Wij stellen wel enkele regels aan de verhuur van apparatuur. Dit om voor u en ons duidelijkheid te krijgen en dat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Of u nou particulier of zakelijke klant bent: Laurens Geerlings Licht en Geluid heeft wat u zoekt.

Drive-in Show
Voor het verzorgen van een onvergetelijk personeelsfeest of schoolfeest bent u bij Laurens Geerlings Licht en Geluid aan het goede adres. Wij verzorgen in samenwerking met DJ’s een onvergetelijke avond voor uw gasten, personeel of leerlingen.

Vele tevreden klanten gingen u voor bij het boeken van deze Drive-in Show. Wij bieden u een complete set: licht, geluid, personeel en transport.

Laurens Geerlings Licht en Geluid
De Cleijne Cleij 28
1391 DR Abcoude
0294-712353
info@lg2.eu
www.lg-lichtengeluid.nl

JLTV-Rentals

Een bedrijfsfeest, presentatie, beurs stand, festival of modeshow? JLTV-RENTALS levert op maat dankzij een uitgebreid aanbod in lichtgeluidvideopodia, special effects en dansvloeren. Uw evenement kunt u aan JLTV-RENTALS uitbesteden. De apparatuur wordt dan door ons naar de locatie gebracht, geïnstalleerd, bediend en opgeruimd. Zo is uw productie ondergebracht bij één betrouwbare partner. JLTV-RENTALS kan ook diverse drive-in shows verzorgen.

Voor het huren van een simpele tot uitgebreide dj set en van karaoke tot aan professionele geluid- en lichtsets bent u bij ons aan het juiste adres. Ook voor het huren van een beamer of podium kunt u bij ons terecht. Voor extra effecten op evenementen is er de rookmachine, hazerbellenblazersneeuwmachinedroogijs machine, vlam/vuurballen schieter, co2-apparatuur en natuurlijk confetti. Uiteraard kan JLTV-RENTALS alles leveren.

Voor grotere projecten gelden voordelige pakketprijzen. Deze zijn echter alleen van toepassing als de apparatuur voorradig is.

JLTV-RENTALS
+31 (0) 628569604
info@jltv-rentals.nl
www.jltv-rentals.nl

Tanja Verhuur

 

Van luxe meubelen, tapijttegels, laminaat, naaldvilt en velours tapijt van decoratie tot (keuken)apparatuur. Tanja Verhuur is de stille kracht achter vakbeurzen, congressen, bedrijfsfeesten en exposities.  Met de materialen van Tanja kunt u vertrouwen op een smaakvolle en representatieve aankleding van uw congres, beurspresentatie of tijdelijk evenement.

De mooiste materialen op de juiste plaats en tijd …
In onze catalogus vindt u een ruime keus aan materialen in uiteenlopende stijlen, die u eindeloos kunt combineren. Welke gasten u ook wilt ontvangen, Verhuurbedrijf Tanja heeft voor elke presentatie een ‘oplossing op maat’ in huis. U kiest de stijl die past bij uw gast!

Vraag direct vrijblijvend een offerte aan

Zelf uw eigen stand inrichten? Vraag naar de vele mogelijkheden en eventuele kortingen …

Onze medewerkers geven u graag advies en helpen u desgewenst bij het samenstellen van een totaalpakket, dat qua kleur en opbouw een evenwichtig geheel vormt.
Onze medewerkers verkopen geen ‘nee’. Al uw specifieke wensen zijn bespreekbaar. Als Tanja iets niet in huis heeft, dan halen we het voor u in huis.
Onze medewerkers zijn flexibel en kunnen op hectische momenten à la minute bijspringen.
Wij hebben voor standbouwers, ontwerpers, organisatoren van beurzen en/ of evenementen, een uniek en gratis instrument beschikbaar, waarbij u een inlogcode krijgt van onze website. Uniek is, dat u een eigen collectie samenstelt en uw klanten rechtstreeks op uw eigen website artikelen kunnen bekijken en bestellen, middels een geavanceerd bestelsysteem. De klant, die een bestelling bij u plaatst, krijgt automatisch een digitale orderbevestiging.U verzamelt de bestellingen en geeft deze door aan Tanja Verhuur. Vraag een inlogcode en instructie aan bij Herman Spoelder van Tanja Verhuur 050-4092800.

Werkwijze
Bij het organiseren van evenementen zijn duidelijke afspraken onontbeerlijk. Daarom staat overleg met de klant bij ons op de eerste plaats. Samen met u werken wij graag aan een feilloos resultaat.

Minstens zo belangrijk is een betrouwbare logistiek. Onze vervoersdienst staat dan ook 24 uur per dag voor u klaar. Uw bestelling wordt stipt op tijd op de gewenste locatie afgeleverd.

Verhuurbedrijf Tanja kent de markt van A tot Z. Deze kennis vertaalt zich in een doelgerichte en klantvriendelijke service.

Tanja Verhuur
Havenstraat 14
9471 AM Zuidlaren
050-4092800
www.tanja.nl
verhuur@tanja.nl

ss Rotterdam

Als voormalig vlaggenschip van de Holland-Amerika Lijn en cruiseschip heeft het ss Rotterdam vele wereldzeeën bevaren. Ontdek de vele verhalen van “La Grande Dame” en beleef de authentieke sfeer. Hotel, restaurants, bars, terras, bijzondere evenementenlocatie, attractie, trouwlocatie, kantoren en meer! Het ss Rotterdam biedt iedere bezoeker en gast een unieke ervaring met een werelds uitzicht op de Maas en de skyline van Rotterdam! Het ss Rotterdam ligt permanent aangemeerd in Rotterdam en is makkelijk bereikbaar. Bovendien is het schip vrij toegankelijk.

 

Het ss Rotterdam kent prachtige authentieke zalen die zijn voorzien van alle moderne faciliteiten. Er zijn onder andere diverse break-out rooms, een prachtige Grand Ballroom, een hemelse Sky Room, de schitterende Odyssee Room en La Fontaine Room (de voormalige dinerzalen) en een uniek Theatre dat plaats biedt aan 500 gasten! De volledig uitgeruste ruimtes op het schip zijn geschikt voor talloze gelegenheden; een managementvergadering, een meerdaags congres of een groot personeelsevenement van 10 tot 3.500 gasten. Het ss Rotterdam verzorgt het plannen, organiseren en uitvoeren van uw congres en evenement aan boord.

 

Overnacht voor of na uw meeting of event aan boord
De mogelijkheid bestaat om tijdens uw event een overnachting te boeken, want aan boord bevindt zich tevens het 4-sterren hotel. Alle 576 originele ‘hutten’ van het schip zijn omgetoverd tot 254 moderne hotelkamers, ingericht in de designsfeer van de jaren ’50 en verdeeld in drie bijzondere thema’s: Manhattan, Bahamas en Original. De thema’s zijn gekozen naar de cruises die het schip in vroegere tijden heeft gemaakt. Begin uw dag met een uitgebreid Internationaal cruise ontbijt in het ongedwongen Lido Restaurant, borrel ’s middags in de Captains Lounge of de Ocean Bar en sluit de avond af met een culinair diner in de Club Room. Van april tot en met september kunt u ook heerlijk genieten op het Lido terras met een werelds uitzicht op de Maas en de skyline van Rotterdam. Aan boord worden ook diverse inspirerende rondleidingen aangeboden.

 

Verblijven aan boord, betekent uw eigen horizon verkennen, uw blik verruimen en u een kosmopoliet voelen in Rotterdam. Kortom, werelds genieten!

 

Bereikbaarheid
Met haar ligplaats aan het 3e Katendrechtsehoofd en een eigen parkeerterrein heeft het ss Rotterdam een centrale ligging in Rotterdam. Het schip is uitstekend bereikbaar over water (Watertaxi), per auto (A4, A13 en A15) en met het openbaar vervoer (metrostation Rijnhaven en bus 77).

ss Rotterdam
3e Katendrechtsehoofd 25
3072 AM  Rotterdam
010-206 65 33
info@ssrotterdam.nl
www.ssrotterdam.nl

Erasmus Expo- en Congrescentrum

Op de bruisende campus van Erasmus Universiteit Rotterdam staat een multifunctioneel gebouw voor al uw congressen, workshops of cursussen: het Erasmus Expo- en Congrescentrum.

Sinds 1994 onderscheidt het Erasmus Expo- en Congrescentrum zich door een zakelijke uitstraling te combineren met een uniek aanbod van zalen. Het congrescentrum beschikt over plenaire zalen voor 60 tot ruim 900 personen en een aantal kleinere zalen voor 12 tot 40 personen voor bijvoorbeeld workshops of cursussen.

Op bovenstaande foto ziet u onze gewilde Forumzaal, geschikt voor circa 100 tot maximaal 220 gasten en voorzien van een eigen registratiebalie, garderobe en restaurant!

Op de begane grond van het congrescentrum vindt u een examenlocatie die geschikt is voor het afnemen van examens vanaf circa 100 tot ruim 1.000 personen!

Het Erasmus Expo- en Congrescentrum is uitgerust met een breed aanbod van faciliteiten, waarbij u wordt geadviseerd door onze coördinatoren.

Het Erasmus Expo- en Congrescentrum is uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer of met de auto via nabijgelegen autosnelwegen.

Bent u nieuwsgierig geworden? Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Erasmus Expo- en Congrescentrum
Conference & Event Services
010-4081081
ces@eur.nl
www.eur.nl/campus/verhuur

Op onze site vindt u tevens informatie over onze andere verhuurlocaties op de campus.

  

Laurenskerk

Sinds de Middeleeuwen is de Laurenskerk voor Rotterdam en omgeving de locatie bij uitstek voor evenementen, officiële bijeenkomsten, vieringen, uitreikingen, tentoonstellingen en uitvoeringen. De sfeervolle locatie, de ruime oppervlakte en de centrale ligging maken de Laurenskerk geschikt voor evenementen op nationaal en internationaal niveau. In de Laurenskerk is zowel plaatsing van stoelen als standbouw mogelijk. De monumentale kerk is van maandag tot en met zaterdag te huur en beschikt over moderne faciliteiten.

Capaciteit
De Laurenskerk kan op flexibele wijze worden ingedeeld aangezien er geen vaste zitplaatsen (banken) zijn. Wanneer u van plan bent een activiteit in de Laurenskerk te organiseren denken wij graag met u mee over mogelijke indelingen. Per activiteit kan bekeken worden welke indeling het beste aansluit bij zowel de activiteit als het aantal personen. De kerk heeft zo’n 3.300 m2 vloeroppervlakte.

Theateropstelling 1.200 personen
Receptie of buffet 2.000 personen
Diner 1.250 personen

Zoekt u een historische locatie met karakter, sfeer en klasse voor groepen? Dan heten wij u van harte welkom! Het monumentale gebouw van de Laurenskerk heeft van oudsher naast een godsdienstige functie een maatschappelijke functie gehad.

Congres/vergadering/workshop
Voor zowel grote als kleinere groepen is de Laurenskerk een geschikte congres- en/of vergaderlokatie. Als congresorganisator weet u dat elk congres zijn eigen vorm heeft. Gezien de uitgebreide oppervlakte zijn er legio mogelijkheden om uw congres te plaatsen, bijvoorbeeld met een podium in theateropstelling en  ruimtes voor de ontvangst, pauzes en borrel en een cateringwerkruimte.

Voor een kerk van deze oppervlakte denkt u wellicht niet zo snel aan de kleinere groepen. Echter, wij hebben een dergelijk programma al diverse keren geplaatst. U kunt dan gebruik maken van de gehele kerk. Na een plenaire sessie, wordt bijvoorbeeld uiteen gegaan voor de subsessies. En dan is er daarna ook nog ruimte over voor een afsluitende borrel of diner. De gehele ruimte wordt gebruikt, echter op een dusdanige manier dat de sfeer intiem blijft en zeker niet te groot is.

Beurs/modeshow
Uw beurs nu eens op een andere plaats dan de gebruikelijke business- en congrescentra? Kies dan een keer voor de inspirerende omgeving van deze eeuwenoude kerk. Ook uw productpresentatie is bij ons in goede handen. Door het grote podium hebben wij zelfs ruimte voor een spectaculaire onthulling. Het middenschip is tijdens uw beurs of productpresentatie de plaats voor een sfeervolle netwerkborrel of diner!

En wat denkt u van de catwalk voor uw modeshow tussen de pilaren, onder de grote kroonluchters en tegen de achtergrond van het beroemde kerkorgel! De ambiance voor een topcollectie!

Lunch/diner

In een sfeervolle ambiance kunt u hier dineren en lunchen met groepen van 100 tot 1.000 personen. In het eerste geval gebruikt u alleen het middenschip voor het diner en worden de ruimtes er naast gebruikt voor ontvangst en bijvoorbeeld een kleine pauze en changement (klik hier voor de ingetekende plattegrond). In het laatste geval wordt de gehele kerk gebruikt, waarbij uiteraard de garderobe en ontvangst- en cateringwerkruimte niet vergeten worden (klik hier voor de ingetekende plattegrond).

Dineren en lunchen kan bij ons aan klassiek gedekte ronde tafels, maar wat denkt u bijvoorbeeld van eens een keer lange tafels van wel 50 personen te plaatsen? Of dinertafels op statafelhoogte waar uw gasten aan barkrukken dineren? Mogelijkheden te over! Voor alle mogelijkheden en het bespreken van uw wensen en voorkeuren kunt u contact opnemen met de Laurenskerk.

Catering
Bij recepties, feesten, lunches en buffetten is de catering bij de medewerkers van de Laurenskerk in uitstekende handen. Onze cateringkaart zenden wij u op verzoek graag toe. Er kan echter ook gekozen worden voor externe catering. Zij weten de weg in de Laurenskerk en kunnen letterlijk zorgdragen voor de puntjes op de spreekwoordelijke ‘i’ bij uw evenement. Bij externe catering wordt door de Laurenskerk 10% Food & Beverage toeslag in rekening gebracht.

De Laurenskerk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en is er ruime parkeergelegenheid op loopafstand.

Sint-Laurens kerk
Grotekerkplein 27
3011 GC  Rotterdam
010-4131494
info@laurenskerkrotterdam.nl
www.laurenskerkrotterdam.nl

Hotel Restaurant De Arendshoeve

Wat het doel van uw bijeenkomst ook is, bij viersterrenhotel De Arendshoeve boekt u resultaat. Een ideale plek voor een vergadering, cursus, productpresentatie of personeelsbijeenkomst. Naast onze professionele vergaderzalen bieden we culinaire arrangementen voor borrels, lunches en diners. Van een individuele overnachting tot een meerdaags programma voor grote gezelschappen: we hebben uiteenlopende arrangementen voor een geslaagd verblijf.  Naar wens op maat gemaakt en altijd voorzien van vier sterren: rust, luxe en ontspanning.

Faciliteiten

  • 34 ruime hotelkamers
  • brasserie en bar
  • 3 vergaderzalen
  • 1 boardroom
  • wifi
  • sauna, whirlpool, zwembad
  • fitnessfaciliteiten

De Arendshoeve is bereikbaar binnen een half uur rijden vanaf Rotterdam en Utrecht.
                                                                      

Hotel Restaurant De Arendshoeve
Molenlaan 14
2861 LB Bergambacht
0182 303 100
info@arendshoeve.nl
www.arendshoeve.nl

Hotel Pincoffs

Een kleinschalig boutique hotel gevestigd in een rijksmonument uit 1879 op de trendy Kop van Zuid in Rotterdam. Onze suites en luxe kamers zijn een perfecte plaats voor wie rust en comfort zoekt. De meeste kamers hebben een werkplek en een heerlijk uitzicht over de oude havens, de bruggen en de Maas.

Suitehotel Pincoffs biedt u charme, ruimte, comfort, persoonlijke aandacht en een prachtig uitzicht op de rivier, bruggen en skyline. Vanuit Pincoffs zijn theater Luxor, Ahoy en het winkelhart eenvoudig te bereiken. De watertaxi ligt voor de deur.

Kamers
De suites en luxe kamers zijn voorzien van speciaal voor ons hotel vervaardigde luxe boxsprings van Auping, modern sanitair en gratis internetvoorzieningen. Alle vertrekken verschillen in sfeer, kleur en meubels. Maar het gevoel van ruimte door hoge plafonds en de lichtinval door de hoge ramen is universeel. De kamers onder het dak hebben prachtige balkenplafonds. Onze suites beschikken over hoge stucplafonds en/of andere historische details.

Vergaderen in stijl
Onze vergaderkamers zijn gevestigd op bijzondere plaatsen in ons hotel. De historische omgeving is inspirerend; het uitzicht vanuit de Stijlkamer verbluffend Rotterdams. Ook helpen wij u kleine congressen of meerdaagse bijeenkomsten te organiseren met een beperkt aantal deelnemers. Wij bieden u een scherpe prijs aan. Indien u dat wenst, kunt u het hotel exclusief afhuren voor uw gezelschap.

Hotel Pincoffs
Stieltjesstraat 34
3071 JX  Rotterdam
010-2974500
info@hotelpincoffs.nl
www.hotelpincoffs.nl/

EuroHotel

Een uitnodigend driesterren hotel in hartje Rotterdam. Voor zakelijke gasten is het EuroHotel  een passende accommodatie. De comfortabele hotelkamers beschikken over een tv en eigen badkamer. Voor groepsreserveringen gelden speciale tarieven.

Het EuroHotel is gunstig gelegen in Rotterdam. In de nabije omgeving bevindt zich de bruisende Witte de Withstraat met populaire cafés, restaurants, winkels, kunstgalerieën en musea. De belangrijkste bezienswaardigheden van Rotterdam zijn op loopafstand bereikbaar.

EuroHotel Centrum-Rotterdam
Baan 14-20
3011 CB Rotterdam
010 – 214 19 22
sales@eurohotelcentrum.nl
www.eurohotelcentrum.nl

Van der Valk Hotel Ridderkerk

Een uitnodigende locatie voor zakelijke bijeenkomsten zoals seminars, vergaderingen, trainingen en recepties. De 14 multifunctionele zalen zijn stijlvol ingericht en voorzien van professionele audiovisuele faciliteiten. Van der Valk Hotel Ridderkerk is gelegen aan de A15 op steenworp afstand van Rotterdam.

Van der Valk Hotel Ridderkerk heeft 140 niet-roken kamers, waaronder 8 suites. De kamers zijn comfortabel ingericht en voorzien van airconditioning, internetaansluiting en TV. De badkamers zijn sfeervol ingericht en voorzien van ligbad en aparte douche. Alle hotelkamers zijn gelegen aan een atrium en  de 28 Executive kamers hebben een prachtig uitzicht over havenstad Rotterdam of over de landelijke vergezichten van Ridderkerk, Dordrecht en Zwijndrecht.

Als gast van Van der Valk Hotel Ridderkerk kunt u gratis gebruik maken van de ruime parkeergelegenheid.

Voor een vrijblijvende rondleiding of offerte kunt u contact opnemen met een van de medewerkers van de afdeling sales.

Van der Valk Hotel Ridderkerk 
Krommeweg 1
2988 CB Ridderkerk
0180-646900
ridderkerk@valk.com

www.hotelridderkerk.nl
Online kamer reserveren
Online zaal reserveren

 

Art Centre Delft

Welkom bij Art Centre Delft: vergaderparadijs in de Randstad

Bij Art Centre Delft bent u in het hart van het natuurgebied dat Delft, Rotterdam en de Haagse randgemeenten lucht en vrijheid geeft. Art Centre Delft is een 19e eeuwse boerderij, gerenoveerd en uitgebreid met lichte, ruime vertrekken. Glaspartijen van vloer tot plafond en een enorm houten terras bieden u onder alle weersomstandigheden een fantastisch uitzicht op het mooiste stukje natuur van Midden-Delfland.

Zen in de polder
In dit wonderstille landschap is het goed en inspirerend om met elkaar te praten, te creëren en te recreëren. Met de natuur overal om ons heen komen mensen tot rust. Zen in de polder, zo u wilt. Ver weg loeit een koe. Dichterbij zingt de leeuwerik en ritselt het riet in de sloot. Geen file te zien, geen fabriek te ruiken. De zon in uw hart, inspiratie in het hoofd en verder helemaal niets.


Buiten
Wanneer de zon meewerkt, dan is een flip-over zo onder de perenboom geplaatst en met wifi is het werken op laptop onder de walnootboom geen werken meer……

(H)eerlijk biologische keuken voor lunch en diner met producten uit eigen moestuin.


Helemaal niets hoeven en tòch zoveel te doen
In Art Centre Delft is bijna alles mogelijk voor groepen van 10 tot 200 personen. Faciliteiten zoals beamers, flip-overs, microfoons, stoelen kunnen worden geleverd.
Mogelijkheden zijn:  vergaderen • workshops • conferentie • presentaties • seminar • lezingen • trainingen • gespreksgroepen
En geloof ons: een bijeenkomst in Art Centre Delft levert heel wat meer op dan een sessie op kantoor!

Inspirerende royale vergaderruimtes
Fantastisch uitzicht en WIFI in alle ruimtes en uitzicht op natuur. U kunt gebruik maken van diverse ruimtes:

De galerie 220 m2voor max. 180 personen.
Uitzicht op de beeldentuin, moestuin en de boomgaard.
Het terras kan bij de ruimte worden betrokken.

Het atelier 182 m2 geschikt voor max. 70 personen.
Aangrenzend terras en grote tuin.

De verdieping 180 m2 voor max. 60 personen in theateropstelling.
Met terras van 48 m2.

Het theehuis 60m2 voor max. 20 personen.
Midden in de boomgaard.

De linker bovenkamer 40 m2 geschikt voor max. 18 personen.
Galerij voor de frisse neus. Ligt aan ruime hal, mogelijkheid om een groep te splitsen.

De rechter bovenkamer 40 m2 voor max. 18 personen
Uitzicht op de boomgaard met eveneens een galerij
en de naast gelegen hal ruimte om een groep op te splitsen.

In de galerieruimte van World Art Delft (WAD) worden de lunch en/of diner buffetten geserveerd. WAD is een stichting die als doel heeft internationale kunst te presenteren en educatieve projecten te ontwikkelen. Jaarlijks organiseert WAD interessante tentoonstellingen en symposia waarbij zij internationale kunstenaars uitnodigt om met elkaar aan projecten samen te werken. Voor de jeugd zijn er verschillende educatieve projecten, veelal gerelateerd aan de tentoonstellingen.

Waar zien wij u?
Gezellig pratend onder de appelboom? Met een biertje op het terras? Beeldhouwend in onze beeldentuin? Confererend in onze ontvangstzaal, schilderend met collega’s in ons atelier? Of dromend langs de waterkant met een sprietje gras tussen de lippen?

Met plezier informeren wij u over de mogelijke arrangementen die passen bij wat u wilt bereiken met uw bijeenkomst. Eén ding weten we – uit ervaring – al wel zeker: als u ons eenmaal heeft ontdekt, blijft een tweede bezoek nooit lang uit. Tot spoedig!

Gratis Parkeren
80 auto’s op eigen terrein en 200 auto’s bij belendend perceel op loopafstand.

Art Centre Delft
Rotterdamseweg 205
2629 HD Delft
Tel:  015 285 01 14
Fax: 015 285 01 24
info@artcentredelft.com
www.artcentredelft.com

De Uithof

De Uithof is het veelzijdige sportcentrum aan de rand van Den Haag met een breed scala aan activiteiten: een sneeuwbaan, een 400-meter ijsbaan, ijshockeyhal, een uitdagende kartbaan en een klimmuur. De Uithof beschikt over 7 vergaderzalen, een evenementenhal, een grand café en themacafés. Dit alles maakt de Uithof tot een unieke locatie!

Congressen, evenementen en vergaderen
Een concertavond met meerdere artiesten op een groot podium. Een sportdag met 12 verschillende activiteiten en een afsluitend walking diner. Een bedrijfsfeest met meer dan acht thematisch ingerichte zalen.

Met de evenementenhal, de diverse zalen en alle sportieve activiteiten is de Uithof een uitstekende locatie voor evenementen en bedrijfsfeesten tot 5.000 personen.

De conferentiezalen hebben veelal uitzicht op de ijsbaan en ijshal. Daarnaast bestaat de mogelijkheid de twee themacafés (het skicafé en het kartcafé) exclusief voor uw bedrijf af te huren.

Concerten en feesten
Feesten en concerten tot meer dan 5.000 personen zijn perfect mogelijk in de Uithof.

Van themafeesten op verschillende locaties tot een feestavond met meerdere artiesten: u vraagt, wij draaien! Wilt u uw evenement een bijzonder tintje geven met diverse acts? De Uithof werkt nauw samen met diverse artiesten en boekingsbureaus.

Van pauze-acts en acteurs die het feest op gang brengen tot Nederlandse artiesten, wij zorgen ervoor dat uw evenement uniek is! De verschillende zalen en horecalocaties zijn op maat in te richten, bijvoorbeeld als casino, met verschillende muziekstijlen, verlichte dansvloeren of zelfs een sushi-bar! Omdat de Uithof slechts enkele autominuten verwijderd is van Kijkduin, is het programma ook uit te breiden naar het strand!

De Uithof
Jaap Edenweg 10
2544 NL Den Haag
0900 – 33 84 84 63
info@deuithof.nl
www.deuithof.nl