Attent Notuleerservice


Een ledenvergadering, zakelijke bijeenkomst of symposium vastleggen in een verslag is tijdrovend. 

Attent Notuleerservice heeft ruime ervaring met notuleren voor bedrijven, maatschappelijke organisaties en de overheid en maakt voor uw organisatie een goed verslag. De deelnemers aan de bijeenkomst kunnen zich volledig concentreren op de bespreking en hebben geen omkijken naar het verslag. 

Attent Notuleerservice
www.attentnotuleerservice.nl
info@attentnotuleerservice.nl
06 – 83 08 53 50
Clusiusweg 1
9751 PN Haren

Attent Notuleerservice is het notuleerbureau van Barbara Snabilié. Vanuit haar achtergrond in projectfuncties bij organisaties en bedrijven brengt zij een brede kennis van processen in organisaties mee. Zij is gespecialiseerd in het maken van verslagen, onpartijdig en gaat discreet om met vertrouwelijke informatie.

Opdrachtgevers zijn adviesorganen, beursgenoteerde bedrijven, brancheorganisaties, gemeenten, provincies, pensioenfondsen, verenigingen van eigenaren, welzijnsorganisaties, woningcorporaties, universiteiten en zorginstellingen.


Attent Notuleerservice maakt verslagen van vergaderingen van besturen, toezichthouders, aandeelhouders, ledenvergaderingen, interviews, hoorzittingen, bewonersbijeenkomsten, congressen en dergelijke. Ook het omzetten van geluidsopnames in een verslag is mogelijk.

Een samenvattend verslag is al mogelijk vanaf € 200 exclusief btw per vergaderuur. Op aanvraag is de notuleerservice ook buiten kantoortijden beschikbaar.

Het werkgebied van Attent Notuleerservice strekt zich uit over de provincies Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Utrecht.


Wilt u meer weten?
Neem contact op en stuur een e-mail of bel 06 – 83 08 53 50.

Tanja Verhuur

 

Van luxe meubelen, tapijttegels, laminaat, naaldvilt en velours tapijt van decoratie tot (keuken)apparatuur. Tanja Verhuur is de stille kracht achter vakbeurzen, congressen, bedrijfsfeesten en exposities.  Met de materialen van Tanja kunt u vertrouwen op een smaakvolle en representatieve aankleding van uw congres, beurspresentatie of tijdelijk evenement.

De mooiste materialen op de juiste plaats en tijd …
In onze catalogus vindt u een ruime keus aan materialen in uiteenlopende stijlen, die u eindeloos kunt combineren. Welke gasten u ook wilt ontvangen, Verhuurbedrijf Tanja heeft voor elke presentatie een ‘oplossing op maat’ in huis. U kiest de stijl die past bij uw gast!

Vraag direct vrijblijvend een offerte aan

Zelf uw eigen stand inrichten? Vraag naar de vele mogelijkheden en eventuele kortingen …

Onze medewerkers geven u graag advies en helpen u desgewenst bij het samenstellen van een totaalpakket, dat qua kleur en opbouw een evenwichtig geheel vormt.
Onze medewerkers verkopen geen ‘nee’. Al uw specifieke wensen zijn bespreekbaar. Als Tanja iets niet in huis heeft, dan halen we het voor u in huis.
Onze medewerkers zijn flexibel en kunnen op hectische momenten à la minute bijspringen.
Wij hebben voor standbouwers, ontwerpers, organisatoren van beurzen en/ of evenementen, een uniek en gratis instrument beschikbaar, waarbij u een inlogcode krijgt van onze website. Uniek is, dat u een eigen collectie samenstelt en uw klanten rechtstreeks op uw eigen website artikelen kunnen bekijken en bestellen, middels een geavanceerd bestelsysteem. De klant, die een bestelling bij u plaatst, krijgt automatisch een digitale orderbevestiging.U verzamelt de bestellingen en geeft deze door aan Tanja Verhuur. Vraag een inlogcode en instructie aan bij Herman Spoelder van Tanja Verhuur 050-4092800.

Werkwijze
Bij het organiseren van evenementen zijn duidelijke afspraken onontbeerlijk. Daarom staat overleg met de klant bij ons op de eerste plaats. Samen met u werken wij graag aan een feilloos resultaat.

Minstens zo belangrijk is een betrouwbare logistiek. Onze vervoersdienst staat dan ook 24 uur per dag voor u klaar. Uw bestelling wordt stipt op tijd op de gewenste locatie afgeleverd.

Verhuurbedrijf Tanja kent de markt van A tot Z. Deze kennis vertaalt zich in een doelgerichte en klantvriendelijke service.

Tanja Verhuur
Havenstraat 14
9471 AM Zuidlaren
050-4092800
www.tanja.nl
verhuur@tanja.nl

Hotel Waanders

Vergaderen of een bijeenkomst organiseren? Met het uitgebreide aanbod, de centrale ligging aan de A28 en de sfeervolle ambiance is Hotel Waanders een passende locatie voor elke gelegenheid. Voor de zakelijke markt bieden wij alle faciliteiten tegen een scherpe prijs.

Zakelijke bijeenkomsten en evenementen

  • Ruimtes tot 125 personen
  • Rustige werk- en vergaderplekken in het restaurant
  • Koffie, thee en water
  • Ontbijt, lunch en diner
  • Wifi-verbinding
  • Beamer met hoogwaardig beeld en geluid
  • Ruime parkeergelegenheid
Zalen m2 vorm cabaret theater school banquet
Zaal 1 40 14
Zaal 2 74 34 30 54 24
Zaal 3 44 25
Zaal 2 + 3 118 48 75 106 40 80
Boardroom 47 24
Patio 25 12
1e verdieping
Zaal 4 26 12
Zaal 5 11 4
Bovenzaal 116 31 40 100 36
Hoekzaal 62 25  48

Van tussenstop onderweg tot vergadering
Het gezelschap, programma en doel van het samenzijn maken elke bijeenkomst uniek. Daarom stellen wij in overleg met u een passend arrangement samen. Voor meer informatie kunt u gerust contact met ons opnemen. Wilt u langskomen voor een een-op-een vergadering met uw klant? Of tijdens een tussenstop uw mail checken? Dat kan uiteraard ook. U bent van harte welkom.

Waanders waar anders?

  • Twaalf eenpersoonskamers
  • Twaalf tweepersoonskamers
  • Voorzien van alle benodigde faciliteiten
  • Inclusief kluis, wifi-verbinding en airconditioning
  • Restaurant voor ontbijt, lunch en diner
  • Ruime parkeergelegenheid
  • ANWB-fietsverhuur-, oplaad- en reparatiepunt
  • Toeristisch Informatiepunt

Hotel Waanders
Rijksweg 12
7951 DH Staphorst
+31 (0)522-461888
info@hotel-waanders.nl
www.hotel-waanders.nl 

Nieuwe Buitensociëteit

 

De bekende locatie voor landelijke congressen. De professionele en ruime congreszaal van de Nieuwe Buitensociëteit heeft een capaciteit voor 1.250 personen en leent zich goed voor een conferentie, productpresentatie, klantendag, receptie en lezing. Voor een kleiner gezelschap kan de sfeer en de ruimte worden aangepast. Ledverlichting, professioneel geluid en flexibele indeling zorgen voor een passende uitstraling bij de bijeenkomst.

De Nieuwe Buitensociëteit biedt een inspirerende locatie met diverse mogelijkheden voor uw bijeenkomsten en evenementen. Of uw gezelschap nu uit 50 of 1250 personen bestaat, wij hebben een zaal en cateringarrangement dat bij uw evenement past. Onze sfeervolle zalen en Theater Buitensoos gecombineerd met onze jarenlange ervaring staan garant voor een geslaagde bijeenkomst.

Nieuwe Buitensociëteit
Stationsplein 1
8011 CW Zwolle
038 426 02 60
www.nieuwebuitensocieteitzwolle.nl 
welkom@nieuwebuitensocieteitzwolle.nl

Hedon

Poppodium Hedon heeft veel ervaring met de organisatie van evenementen en is te huur voor congressen, presentaties, workshops en andere bijeenkomsten. Door de diversiteit van de zalen en ruimtes met goede licht- en geluidstechniek binnen Hedon is heel veel mogelijk. Zo heeft de grote zaal een capaciteit voor 850 personen en biedt de kleine zaal plaats aan 200 mensen. Er is een intiem backstagecafé met dakterras, er zijn vergaderruimtes, een ruime open foyer, allemaal volledig uitgerust voor elk type event.

Vooral op doordeweekse dagen zijn er veel mogelijkheden om Hedon te huren, incidenteel is verhuur ook mogelijk in het weekeinde. Neem contact met ons op over de mogelijkheden, we helpen u graag verder.

Hedon bevindt zich aan de rand van het Zwolse stadscentrum en is zowel per auto als openbaar vervoer goed bereikbaar. Er zijn parkeerfaciliteiten in de nabije omgeving.

Hedon 
Burg Drijbersingel 7
8021 DA  Zwolle
038 – 4527229
verhuur@hedon-zwolle.nl
www.hedon-zwolle.nl

De Belgische Keizer

Een sfeervolle locatie in hartje Zwolle met vier zalen voor bijeenkomsten en vergaderingen. De keuken van De Belgische Keizer is gespecialiseerd in Belgische gerechten.

Zaal Brugge
In een afzonderlijk pand is zaal Brugge gesitueerd. De eigen ingang, bar, geluidsinstallatie, beamer, toiletten en keuken bieden ruimte aan een besloten bijeenkomst. Zaal Brugge heeft capaciteit voor 100 personen en het pand is in zijn geheel beschikbaar voor groepsdiners.

Zaal Brugge boven
Op de bovenverdieping van zaal Brugge is ook een zaalruimte beschikbaar voor kleinere gezelschappen. Zaal Brugge boven biedt ruimte aan circa 40 personen.

Restaurant
Het restaurant is in zijn geheel beschikbaar voor groepsdiners. Er zijn meerdere faciliteiten mogelijk bijvoorbeeld: een beamer en een geluidsinstallatie.

Zaal De Staminée
Achterzaal De Staminée biedt ruimte aan 50 personen en heeft een eigen bar, beamer en geluidinstallatie. De zaal is ideaal voor kleine besloten bijeenkomsten zoals een presentatie, vergadering, groepsdiner en personeelsfeest.

Voor meer informatie en vragen kunt u contact met ons opnemen.

De Belgische Keizer
Melkmarkt 58
8011 ME Zwolle
038 – 421 10 11
info@belgischekeizer.nl
www.belgischekeizer.nl